مدیر بیمارستان غرضی ملایر از انجام تست فشار خون و قند خون برای 600 نفر از روزه‌ داران این شهرستان خبر داد.

انجام تست فشار خون برای 600 نفرازروزه ‌داران ملایریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛حسین کارخانه، مدیر بیمارستان غرضی ملایربیان کرد: یکی از برنامه‌های بیمارستان غرضی ملایر در راستای خدمات‌ دهی مطلوب به مردم و مراجعین برگزاری دوره‌های آموزشی خود مراقبتی در مقابله با بیماری‌ها طبق برنامه انجام می‌شود.

وی به برگزاری دوره آموزشی خودمراقبتی با ایجاد دو پایگاه در مکان نماز جمعه ملایر در 11 خردادماه سال جاری اشاره کرد و افزود: این برنامه با همکاری مجمع خیران سلامت ملایر و یک تیم 9 نفره از کادر پرستاری بیمارستان غرضی ملایر برای روزه‌‌داران انجام شد.

مدیر بیمارستان غرضی ملایربا بیان اینکه از ابتدای امسال دو دوره آموزشی  توسط کادر  پرستاری آموزشی بیمارستان برگزار شده گفت: این برنامه‌ها شامل آموزش‌های خودمراقبتی در  برابر بیماری‌های فشار خون، دیابت و پیشگیری از سرطان بوده است.

کارخانه افزود: در این برنامه کادر پرستاری بیمارستان غرضی ملایر در دو پایگاه خواهران و برادران به تعداد 600 نفر از روزه‌ داران خدمات انجام فشار خون، قند خون و آموزش‌های خودمراقبتی در برابر بیماری دیابت و فشار خون آموزش داده شده است.

انتهای پیام/ب

تست فشار خون برای روزه ‌داران ملایری انجام می شود

 

 

برچسب ها: علوم پزشکی ، دیابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار