استاندار ایلام گفت: دل‌دادگی مردم ایلام به ائمه آنان را برای بازسازی عتبات عالیات بسیج کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛قاسم سلیمانی دشتکیاستاندار ایلام عصر امروز در نشست ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اظهار داشت: بازسازی عتبات عالیات افتخاری برای ایران و توسل به ائمه بهترین راه برای اقتدار کشور است.

استاندار ایلام گفت: دل‌دادگی مردم ایلام به ائمه آنان را برای بازسازی عتبات عالیات بسیج کرده است.

سلیمانی دشتکی به مشارکت مردم ایلام در بازسازی عتبات عالیات پرداخت و گفت: مردم ایلام دو افتخار بزرگ در زندگی خود دارند یکی میزبانی پر افتخار همایش عظیم اربعین حسینی و دیگری مشارکت در بازسازی عتبات عالیات که این دو اجر دنیا و آخرت را در پی دارد.

وی افتخار دیگر مردم ایلام ولایت پذیری دانست و گفت: بازسازی عتبات عالیات تقویت تفکر شیعه است و استان صد درصد شیعی ایلام نیز چنین تفکری را با مشارکت خود پاس داشته است.

سلیمانی دشتکی د. رادامه گفت: بازسازی عتبات به روش مشارکت مردم به ائمه اطهار (ع) پیش می‌رود و مردم نیز این امر خیر را با دل و جان پذیرا هستند و به این حرکت افتخار می‌کنند.

استاندار ایلام، در پایان با تقدیر از اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام گفت: استان ایلام آمادگی کامل دارد در جهت برگزاری جشن گل‌ریزان تحت عنوان نشان محبت هم‌زمان با سراسر کشور به اجرا در آورد و کمک‌های خیرین را برای بازسازی عتبات عالیات جمع آوری کند.

انتهای پیام/پ

بازسازی عتبات عالیات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.