نواف موسوی ضمن تأکید بر ادامه حمایت از فلسطین، گفت شکست مزدوران سعودی در غوطه شرقی سوریه باعث شد نقشه بن سلمان برای ایجاد رژیمی دست‌نشانده در این کشور ناکام بماند.

تأکید نماینده فراکسیون مقاومت در مجلس لبنان بر ادامه حمایت از فلسطینبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اینترنتی العهد، نواف موسوی، نماینده مجلس لبنان از فراکسیون وفاداری به مقاومت، گفت: پیروزی مقاومت در انتخابات سبب شد محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی، سکوی عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را از دست بدهد.

عضو فراکسیون مقاومت در مجلس لبنان گفت: پیروزی ما در سوریه و شکست (مزدوران) سعودی در غوطه شرقی و تداوم نابودی هسته های نفوذی سعودی-صهیونیستی در سوریه موجب شده است بن سلمان تمرکز خود را بر سوریه برای ایجاد رژیمی جدید بر اساس سازش با سعودی ها و صهیونیست ها از دست بدهد.

نواف موسوی که در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی [ره] در صور سخنرانی می کرد، گفت: پیروزی ما در انتخابات اخیر لبنان موجب شد لبنان را از دست اکثریتی که از سال 2005 تا 2018 کنترل مجلس لبنان را در دست داشتند، آزاد کنیم و از دسترسی بن سلمان به لبنان به عنوان پایگاهی برای سازش با رژیم دشمن جلوگیری و تاکید کنیم که لبنان همچنان پایگاه پشتیبانی از ملت فلسطین وانتفاضه خواهد بود.

موسوی افزود: زندان های عربی و تونل ها و ملت فلسطین شاهد ایثارگری های ما و پشتیبانی های ما از ملت فلسطین برپایه وظیفه شرعی مان است. حزب الله پس از انتخابات مجلس به ملت فلسطین تاکید می‌کند که همچنان به همراه آنان است و طرح‌هایی را برای فراهم کردن زندگی محترمانه در اردوگاه های لبنان برای تصویب به مجلس خواهد برد.

موسوی تاکید کرد: پس از انتخابات نیز تاکید می کنیم که لبنان در تصمیم گیری های خود مستقل است و دولتی که تشکیل خواهد شد تجلی نتایج انتخابات خواهد بود.
انتهای پیام/

اظهارات نواف موسوی درباره تحولات منطقه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار