سرمایه گذاری ۲ شرکت بزرگ از کشور‌های آلمان و عراق در آذربایجان غربی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت: در سالجاری ۲ شرکت خارجی بزرگ در شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان غربی سرمایه گذاری می‌کنند.

سرمایه گذاری ۲ شرکت بزرگ از کشور‌های آلمان و عراق در آذربایجان غربی؛مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه از انجام مقدمات لازم برای سرمایه گذاری ۲ شرکت خارجی در آذربایجان غربی طی سال جاری خبر داد و افزود: با راه اندازی این دو واحد برای ۲ هزار و ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

علی عبدلی با بیان اینکه، شناسایی نقاط قوت و ضعف شهرک‌های صنعتی از برنامه‌های اصلی این شرکت در سالجاری می‌باشد، اظهار کرد: باید با همکاری تمامی دستگاه‌های خدمات رسان صنعت تلاش نماییم تا با تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز سرمایه گذاری، کمبود‌های موجود در این بخش را رفع کنیم.

وی در ادامه افزود: آذربایجان غربی از نظر صنعتی یکی از استان‌های کم برخوردار کشور به شمار می‌رود، اما با اجرای قانون خروج از رکود تدوینی دولت تدبیر و امید، اقدامات خوبی در راستای بازگشت واحد‌های تولیدی و صنعتی این استان به مدار تولید آغاز شده است.

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی با اشاره به حضور دو سرمایه گذار خارجی از کشور‌های آلمان و عراق در شهرک‌های صنعتی استان در سالجاری، بیان کرد: با برنامه ریزی وحمایت‌های استاندار محترم برنامه‌های ویژه‌ای جهت جذب سرمایه‌های خارجی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان داریم.

علی عبدلی، در پایان سخنان خود ضمن تقدیر از کارکنان این شرکت در خصوص حمایت از کارآفرینان و واحد‌های تولیدی، بیان داشت: باید در راستای خدمت به کارآفرینان و اشتغال آفرینان قدم عملی برداشته شود که این امر نیازمند حمایت مسئولین و مدیران ارشد استانی و قشر تولیدکنندگان و کارآفرینان است.

انتهای پیام/ح

سرمایه گذاری خارجی در شرکت‌ها ونواحی صنعتی آذربایجان غربی

برچسب ها: صنعت ، سرمایه گذاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.