سخنگوی اورژانس کشور گفت: ٣٠٨٠ نفر از زائران حرم امام خمینی (ره) به اورژانس مراجعه کردند و ٢٠ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به استقرار نیروهای اورژانس در حرم امام خمینی و خدمت رسانی به شرکت کنندگان در بیست و نهمین سالگرد ارتحال رهبر انقلاب گفت: از ابتدای استقرار نیرو‌های اورژانس تا ساعت ۲۲ دوشنبه ٣٠٨٠ نقر به واحد‌های مستقر مراجعه کردند.

خالدی عنوان کرد: حجم بالای مراجعات به دلیل جمعیت بالای زائران بود که بر اثر فشار بسیاری دچار درد قفسه سینه شده بودند، همچنین بسیاری از شرکت کنندگان در مراسم به علت عارضه قلبی به نیروهای اورژانس مراجعه کردند و تعدادی مصدوم ترومایی به دلایلی چون سقوط از داربست داشتیم.

وی ادامه داد: از این تعداد باکمک تکنسین‌های اورژانس ٣٠٦٠ نفر به صورت سرپایی و  ٢٠ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس کشور گفت: 2موتورلانس، ۳۳ خودرو فرماندهی، ۸۷ کارشناس مرکز بهداشت، ۲ آزمایشگاه سیار بهداشت، ۱۲ درمانگاه، ۲ بیمارستان صحرایی، ۱ بیمارستان فوق تخصصی مجهز به اتاق عمل و داروخانه سیار، ۱ خودروی واکنش سریع بهداشت و یک خودروی ارتباطات سیار (دیسپچ) از دیگر امکانات مستقر در اطراف حرم مطهر است.

انتهای پیام/

آخرین آمار از مراجعه زائران حرم امام به اورژانس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار