کمک یک میلیارد ریالی مردم سلماس برای آزادی زندانیان

خیرین شهرستان سلماس در جشن گلریزان یک میلیارد ریال و دو قطعه زمین توسط شهرداری سلماس و تازه شهر، برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد سلماس اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حجت الاسلام سید محمد موسوی امام جمعه شهرستان سلماس، در جشن گلریزان که با حضور خیرین و مسئولان ارگان‌های مختلف این شهرستان برگزار شد، گفت: مردم سلماس با کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در قالب جشن‌های گلریزان به عنوان نماد کمک به نیازمندان و هموطنان گرفتار، این سنت حسنه را در جامعه ماندگار می‌کنند.
وی با تاکید بر ترویج حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند و آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد به عنوان یک فرهنگ در جامعه، اظهار کرد: این اقدام ارزشمند هم دارای اجر معنوی بسیار برای خیرین بوده و هم یک اقدام فرهنگی مثبت و سازنده در جامعه است که اثرات مفیدی به جا خواهد گذاشت.

محمد رضایی دادستان سلماس نیز در ادامه این مراسم افزود: جشن گلریزان موثرترین و مفیدترین راه برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد از بند زندان است و در همین راستا در احادیث و روایات، سخنان بسیاری برای کمک به همنوعان آمده است و مردم خیر و نیکوکار ما نیز در این زمینه مشارکت بسیار پویایی از خود نشان داده اند.

رضایی گفت: زندانیان جرایم غیرعمد همیشه چشم امیدشان به گذشت شاکیان، کمک مسئولین و مردم خیر و نیکوکار است و لازم است تا با مشارکت عمومی زمینه این مساعدت‌ها را برای آزادسازی این زندانیان و بازگشتشان به آغوش گرم خانواده فراهم آوریم.

گفتنی است در پایان این مراسم خیرین شهرستان سلماس در جشن گلریزان ١میلیارد ریال و دو قطعه زمین توسط شهرداری سلماس و تازه شهر، برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد سلماس اهدا کردند که نسبت به سال گذشته افزایش دوبرابری داشته است.

انتهای پیام/م

برپایی جشن گلریزان در سلماس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.