معاون میراث‌فرهنگی و گردشگری لرستان گفت: سالانه بیش از ۵۰ هزار متر مربع گلیم و ماشته در لرستان بافته می‌شود که بافندگان غالبا برای بازاریابی با مشکل روبه‌رو هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛افشین باباحسینی، معاون میراث‌فرهنگی و گردشگری لرستان گفت: یکی از مهم‌ترین شغل‌های مربوط به صنایع‌دستی در لرستان بافندگی است و در لرستان ۷۰۰۰ بافنده گلیم و ماشته فعالیت دارند.

وی افزود: در رشته‌های بافندگی مانند گلیم‌بافی و ماشته بافی اشخاص با یاد گرفتن تکنیک‌های اولیه بافت و تهیه مواد اولیه می‌توانند فعالیت خود را آغاز و از این راه درآمد کسب کنند.

معاون اداره‌کل میراث‌فرهنگی و گردشگری لرستان عنوان کرد: در زمینه تولید بافته‌ها، موضوع بازاریابی نیز اهمیت زیادی دارد و اشخاص باید تمایل و رغبت بازار هدف را به مدل و رنگ محصول مطابقت دهند تا در این زمینه مشکلی نداشته باشند.

وی بیان کرد: در زمینه تولیدات بافندگی در لرستان سالانه بیش از ۵۰ هزار متر مربع گلیم و ماشته بافته می‌شود که غالبا برای بازاریابی با مشکل روبه‌رو هستند که در این راستا لازم است تا بررسی‌های بیشتری صورت گیرد و برطرف کردن این مسئله نیز مستلزم حمایت مسئولان است.

انتهای پیام/د

سالانه ۵۰ هزار متر مربع گلیم و ماشته در لرستان تولید می‌شود

برچسب ها: گردشگری ، وزارت کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.