استاندار خراسان شمالی گفت: روز قدس نماد اراده ملت اسلامی در مقابل جهانخواران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  بجنورد؛ محمدرضا صالحی استاندار خراسان شمالی در اجتماع راهپیمایان روز قدس، افزود: روز قدس، روز اعلام همبستگی مسلمانان با مظلومان فلسطین، روز جهانی مقابله با استکبار جهانی و نماد اراده ملت اسلامی در مقابل جهانخواران است.
وی گفت: صهیونیست‌ها همواره تفرقه افکنی کرده اند، ولی مسلمانان با همبستگی، مانع دشمن در دستیابی به اهدافش می‌شوند.
استاندار خراسان شمالی به قداست بیت المقدس برای امت‌ها در همه ادیان آسمانی اشاره کرد و افزود: امام (ره) مردادماه سال ۵۸، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامیدند تا زمینه اتحاد مسلمانان و تحقق آرمان بازگشت فلسطین به صاحبان آن‌ها فراهم شود.
استاندار خراسان‌شمالی با اشاره به موقعیت استراتژیک خاورمیانه تصریح کرد: از اهمیت خاورمیانه همین بس که امروز داعش به سوریه و افغانستان حمله کرده و عربستان هم مردم بی‌گناه یمن را مورد هجوم خود قرار داده و این هم یکی دیگر از علائم اهمیت خاورمیانه در نزد جهانیان است.
صالحی با بیان اینکه قدس جغرافیای عشق و تاریخ ایثار است، اظهار کرد: روز قدس روز اسلام و مقابله مستضعفین با مستکبرین است.
وی گفت: امروز ملت‌های مسلمان در حالی به خیابان‌ها آمدند که در ایران اسلامی با افتخار به گذشته و امید به آینده و به تبعیت از امام راحل و با رهنمود‌های مقام معظم رهبری در حال حرکت و پیشرفت است.
صالحی افزود: راه پیشرفت، ایستادگی، مقاومت و ارتباط با خدا است و به کمک ملت‌های مسلمان از مبارزه با شجره خبیثه اسرائیل دست نخواهیم کشید.
انتهای پیام/آ


راهپیمایی روز قدس در خراسان شمالی

برچسب ها: قدس ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.