معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: برابر ماده 62 قانون نظام وظیفه،وزازتخانه و یا موسسه دولتی حق استخدام مشمولان غایب را ندارد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛هوشنگ زندی گفت:طبق ماده 63 مکرر کسانی که مشمولان غایب را در موسسات دولتي و غيردولتي بکارگيري کنند، توسط نيروي انتظامي و نماینده وزارتخانه‌هاي تعاون، كار و رفاه اجتماعي و صنعت، معدن و تجارت شناسايي و علاوه براینکه به محاكم صالحه قضايي معرفي مي‌شوند، براي بار اول به شش میلیون و 507 هزار تومان جریمه و در صورت تکرار تا سه برابر این مبلغ جریمه می شوند.

وی گفت:مبلغ جریمه برای مشمولان زیر دیپلم 10 میلیون تومان، دیپلم 15 میلیون تومان، فوق دیپلم 20 میلیون تومان، کارشناسی 25 میلیون تومان، کارشناسی ارشد 30 میلیون تومان، دکترای عمومی پزشکی 35 میلیون تومان، دکترای تخصصی غیرپزشکی 40 میلیون تومان و دکترای تخصصی علوم پزشکی و بالاتر 50 میلیون تومان است.

وی افزود: مشمولانی که به مدت ۸ سال غیبت دارند در طرح خرید جریمه مشمولان غایب با مراجعه به پلیس بعلاوه ۱۰ مراجعه کنند و ۳۰ درصد از جریمه را به صورت نقدی و مابقی را تا پایان سال به صورت اقساط پرداخت کنند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

کلیه افراد به کارگیری در ارگان‌ها باید تکلیف خدمت سربازی آنها روشن باشد

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.