نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در ایران گفت: دشمن ما آن گروه، حزب و کشوری است که اقدام به عادی سازی روابط با اسرائیل می‌کند و مساله فلسطین با وحدت مسلمانان قابل رفع است و می‌توان فلسطین را آزاد کرد.

مساله فلسطین با وحدت مسلمانان قابل رفع است و می‌توان فلسطین را آزاد کرد.به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،خالد قدومی در جمعی از علما و روحانیان سنی و شیعه خراسان رضوی در مشهد افزود: ایران 40 سال است از فلسطین حمایت می‌کند حال چطور برخی ادعا می‌کنند این کشور دشمن فلسطینی‌ها شده است؟

وی عنوان کرد : عادی سازی روابط برخی کشور‌های اسلامی با اسرائیل، به مانند خنجری بر پشت ملت مظلوم فلسطین است.

نماینده حماس گفت:  وحدت تنها با خواندن خطبه نماز جمعه به دست نمی‌آید، باید مساله وحدت از حد حرف فراتر رفته و در این خصوص برنامه ریزی کرد.

وی افزود: باید در برابر یکدیگر کوتاه آمده و نسبت به هم انعطاف نشان دهیم البته این به آن معنا نیست که شما از زمین و مواضع خود در مقابل دیگری خارج شده و شیعه به سنی و سنی به شیعه تبدیل شود.

قدومی گفت: این مقاومت و تقدیم قربانی تا آزادی کامل همه خاک فلسطین ادامه خواهد داشت. حدود مد نظر ما مرز‌های سال 1968 و یا دیگر پیمان‌های بسته شده نیست بلکه هدف ما آزادی همه خاک فلسطین است.

گفتنی است این نشست به همت مجمع حبل الله به مدت یک روز در فرهنگسرای امت مشهد برگزار شد.

انتهای پیام//ح. ص
 
 

نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین :

عادی سازی روابط با اسرائیل مانند خنجری بر پشت ملت مظلوم فلسطین است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.