بهروز اسودی گفت : در طرح های صنعت و معدن برای 89 نفر اشتغال با سرمایه 22 میلیارد تومان ایجاد می شود .

 بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، با اشاره به اینکه در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان 11 طرح صنعت و معدن و 2 طرح جهاد کشاورزی بررسی شد گفت : در طرح های صنعت و معدن حدودا برای 89 نفر اشتغال با سرمایه 22 میلیارد تومان ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه امسال حدود 970 میلیارد تومان تسهیلات قرار است به واحد های صنعتی استان داده شود تصریح کرد : از این 970 میلیارد تومان ، 700 میلیارد تومان برای رونق تولید و حدود 270 میلیارد تومان مربوط به بازسازی و نوسازی صنایع است .

اسودی با شاره به اینکه از 872 طرح که بررسی شده ، 186 طرح مربوط به صنعت و معدن و 686 طرح مربوط به جهاد کشاورزی است افزود : از مبلغ 970 میلیارد تومان حدود 528 میلیارد و 600 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده که حدود 60 درصد تسهیلات تاکنون به بانک ها داده شده و در این حوزه رتبه خوبی در کشور داریم .

وی با اشاره به تاکید به بانک ها در تسریع اعطای تسهیلات به متقاضیان تصریح کرد : قرار است تا آخر خرداد ماه ، میزان اعطای تسهیلات بانک ها به بالای 70 درصد برسد تا بتوانیم تسهیلات جدید را برای سال 97 آغاز کنیم.

انتهای پیام / ذ

امسال حدود 970 میلیارد تومان تسهیلات قرار است به واحد های صنعتی استان سمنان  داده شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.