نمایندگان بسیج دانشجویی دانشگاه های مرکز استان سمنان از اهتمام ویژه رسانه استانی به موضوع شعار سال و اقتصاد مقاومتی قدردانی کردند.

قدردانی بسیح دانشجویی از صدا و سیمای مرکز سمنان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، نمایندگان بسیج دانشجویی دانشگاه های مرکز استان در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان از اهتمام ویژه رسانه استانی به موضوع شعار سال و تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در راهبرد اقتصاد مقاومتی قدردانی کردند.

مدیر کل صداوسیمای مرکز سمنان در این نشست با قدرشناسی از روحیه انقلابی و ارزشی دانشجویان بسیجی ، دیدگاه دغدغه مند نسبت به مسائل جامعه و پیگیری مطالبات و خواسته های رهبر معظم انقلاب اسلامی را یک رویه صحیح و راهگشا برای رفع نواقص احتمالی در همه دستگاه ها بخصوص تولیدات رسانه ای برشمرد.

محمد منتظر حجت جذب مخاطب و امتیاز مطلوب ویژه برنامه های رمضانی نظیر " لطیف مثل عشق " را خاطرنشان کرد و افزود : طرح ابتکاری اجرای برنامه زنده پیش از افطار در واحدهای صنعتی که همکاری شبانه روزی 60 نفر از همکاران هر شب پخش می شود، بازخوردهای مطلوبی در مجامع مختلف اقتصادی و فرهنگی و مدیران و مسئولان ستادی رسانه ملی داشته است.

وی همچنین از اتمام مراحل نگارش و تایید فیلمنامه 13 قسمتی " قطعه گمشده " در صدا و سیمای مرکز سمنان خبر داد و افزود : این سریال نیز با موضوع تولید و اشتغال و نقش جوانان دانشگاهی در کمک دانش بنیان، به صنعت طراحی شده است.

مدیر کل صداوسیمای مرکز سمنان تلاش جوانان دانشجو و بسیجی در تبیین مسائل فرهنگی را خواستار شد و تاکید کرد : بسیاری از مشکلات و معظلات جامعه در بخش های مختلف اقتصادی و اجتماعی ریشه فرهنگی دارد و همه باید مقابل توطئه و اقدامات ضد فرهنگی جبهه استکبار علیه جمهوری اسلامی محکم و استوار ایستادگی کنیم.

محمد منتظر حجت آمادگی صداوسیمای مرکز سمنان برای همکاری بیشتر با بسیج دانشجویی و قرارگاه شهید احمدی روشن را یادآور شد و گفت : تولیدات رسانه ای بسیج دانشجویی در صورت رعایت شرایط محتوایی و فنی سازمان، با همکاری بسیج صدا و سیما قابل بررسی و پخش خواهد بود.

مهدی دیابی مسئول روابط عمومی سپاه قائم استان نیز در این نشست با قدردانی از همکاری نزدیک صدا و سیمای مرکز سمنان در تولید برنامه های مختلف تولیدی و خبری در خصوص فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، برگزاری نشست های فصلی بسیج دانشجویی استان با مسئولان و برنامه ریزان صدا و سیما و حضور تاثیرگذار این مرکز در مستندسازی فعالیت بسیج دانشجویی در برنامه های اردوهای جهادی در مناطق محروم را پیشنهاد کرد.

جمعی از دانشجویان حاضر در این نشست نیز دیدگاه ها، پرسش ها و پیشنهادات خود را در خصوص استفاده از توان جوانان بسیجی در برنامه های صدا و سیما، نمایش راه کارهای عملی ترویج اقتصاد مقاومتی، پرداختن به موضوع اشتغال جوانان و پوشش برنامه های علمی و فرهنگی جامعه دانشجویی مطرح کردند و مدیر کل صداوسیمای مرکز سمنان نیز در این نشست 90 دقیقه ای مباحث مختلف درون و برون رسانه ای را تشریح و به سئوالات پاسخ داد.

انتهای پیام / گ

دیدار جمعی از اعضای بسیج دانشجویی استان سمنان با مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان

برچسب ها: صدا و سیما ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.