ستاندار فارس گفت: روند اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی این استان از جمله پروژه‌های کلان راه سازی با جدیت دنبال می‌شود

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اسماعیل تبادار با اشاره به دیدار خود با وزیر ره و شهرسازی گفت: در این دیدار برای بهره برداری از برخی طرح‌های کلان استان در امسال قول مساعد داده شد.

وی بیان کرد: آزاد راه شیراز –اصفهان، راه آهن اقلید- یزد و آغاز عملیات راه آهن شیراز – بوشهر و جند طرح  راه سازی از دیگر موارد بوده است.

تبادار تصریح کرد: در حال حاضر نزدیک به ۵۰۰ کیلومتر بزرگراه و ۳۰۰ کیلومتر آزاد راه در استان در دست اجرا است که انتظار می‌رود آزادراه ۲۲۵ کیلومتری شیراز – اصفهان تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

استاندار فارس ادامه داد: دردیدار خود با وزیر راه و شهرسازی موضوعاتی در خصوص آرامگاه حافظ و سعدی و گذر عرفان مطرح شد که با توجه به قول مساعد وزارت راه و شهرسازی برای گسترش این اماکن مقرر شد تملک اطراف این ۲ آرامگاه در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه طرح قطعه نخست بزرگراه لار- خنج از موارد دیگر در دیدار با وزیر راه و شهرسازی بوده که قطعه اول این طرح به طول ۸ و ۶ دهم کلیومتر و یک تونل به طول ۲ هزار و ۶۵۰ متر در این قطعه واقع شود که با بهره برداری از این تونل یکی از گردنه‌های سخت گذر حذف می‌شود و تصادفات رانندگی به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.

تبادار اضافه کرد: طرح ۶۵ کبلومتری محور مهر- دارالمیزان- گله دار که عملیات آن به پایان رسیده و از دیگر طرح‌هایی بوده که در نشست با وزیر راه و شهر سازی مطرح شد و برای تامین اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی تکمیل ۲ پل بزرگ باقیمانده در طول مسیر رایزنی‌هایی انجام شد.
انتهای پیام/ت

صحبت‌های استاندار فارس در خصوص پیگیری طرح‌های عمرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.