نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: حفاظت از منابع طبیعی در بستر تعامل مردم و مسئولان و فرهنگ سازی میسر می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت امروز در دیدار با مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان بر ضرورت حفاظت جدی از عرصه‌های جنگلی تاکید کرد و گفت: حفاظت از منابع طبیعی در بستر تعامل منطقی با مردم و دستگاه‌های مرتبط و اشاعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست میسر است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های متنوع طبیعی گیلان افزود: بهره گیری بهینه از این نعمت‌های الهی با اتکاء به دانش و در بستر آگاهی همگانی قابل تحقق خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت همچنین اتخاذ تدابیر لازم برای زیبا سازی محور‌های مواصلاتی استان و خیابان‌های شهر‌ها را خواستار شد و با بیان اینکه فضای شهری و جاده‌های استان متناسب با ظرفیت‌های طبیعی گیلان جلوه ندارد خاطر نشان کرد: تعامل و همکاری منابع طبیعی با شهرداری‌ها و دیگر نهاد‌های دست اندر کار می‌تواند منشا اثر باشد.

محسن یوسف پور مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان هم در این دیدار از اقدامات انجام شده در حوزه آبخیزداری و صنوبر کاری گزارش ارائه داد و گفت: سیاست دولت جایگزینی کشت صنوبر برای کاهش بهره برداری از جنگل هاست و این کار مهم اکنون به طور جدی در دستور کار قرار دارد.

 

انتهای پیام/م.ع

حفاظت از منابع طبیعی در بستر تعامل مردم و مسئولان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.