معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: در حال حاضر استان اردبیل نیازمند جذب سرمایه گذار است.

یوسف خدادادی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با اعلام اینکه در حال حاضر استان اردبیل نیازمند جذب سرمایه گذار است گفت: نگاه های مسئولان باید فرا ارگانی و ملی باشد و مسئولان باید حامی سرمایه گذاران باشند.

وی گفت: برخی از مسئولان اجرایی و زیربط همکاری و مساعدت لازم و نگاه مثبت در راستای حمایت از سرمایه گذاران را ندارند و معمولا نگاه مسئولان نگاه جزیره ای و در راستای حفظ منافع ارگان ذی نفع خود هستند .

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل افزود: مسئولان نباید در مقابل سرمایه گذاران و کارآفرینان سنگ اندازی کنند و ضروری است مسئولان استان با استفاده از ظرفیت های قانونی سعی در تسهیل روند سرمایه گذاری در استان اردبیل را داشته باشند.

خدادادی گفت: متاسفانه برخی از مسئولان از اجرایی کردن مصوبات کمیته اجرایی حمایت قضایی از سرمایه گذاران تمکین کرده و مصوبات این کمیته را دوباره از مرکز استعلام می کنند که این امر موجب تاخیر در اجرای مصوبات شده و سرمایه گذاران را دلسرد می کند.

وی گفت: تذکرات لازم به آن دسته از مسئولانی که از اجرایی کردن مصوبات این کمیته خودداری می کنند داده شده است و تخطی و تاخیر در اجرای مصوبات این کمیته مستوجب تعقیب کیفری است و امیدوریم مسئولان استانی با درک اهمیت سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار و اهمیت واحدهای تولیدی باعث جذب سرمایه گذاران به استان شوند.

وی افزود: در این جلسه به 5 فقره پرونده واحدهای سرمایه گذاری و تولیدی رسیدگی و تصمیمات لازم با رویکرد حمایت از سرمایه گذاران گرفته شد.

انتهای پیام/ح

مسئولان نباید در مقابل سرمایه گذاران و کارآفرینان سنگ اندازی کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.