معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت‌ آموزش و پرورش خوزستان از اجرای طرح فوق العاده آموزش تربیت بدنی به معلمان دوره ابتدایی خبر داد.

حمیدی، معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت‌ آموزش و پرورش خوزستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: ایجاد تحرک در دانش آموزان دوره ابتدایی ضروری است به همین منظور آموزش تربیت بدنی به معلمان دوره ابتدایی به صورت طرح فوق العاده صورت می گیرد.

وی افزود: در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین علاوه بر اجرای طرح های معمول و جاری تربیت بدنی در مدارس، طرح فوق العاده تربیت بدنی با سرعت در مدارس اجرایی می شود.

حمیدی بیان داشت: دوره آموزشی آموزگاران پایه های اول تا سوم دوره ابتدایی ویژه تابستان برگزار می گردد که در این راستا، 32 کارگروه در استان های سراسر کشور تشکیل و برنامه ریزی جهت برگزاری دوره های آموزشی آموزگاران و جلسه توجیهی مدیران انجام شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت‌ آموزش و پرورش با اشاره به سلامتی آموزگاران عنوان کرد: افزایش نشاط، تحرک و سلامتی آموزگاران باید توسعه فرهنگ ورزش و نشاط، افزایش  و اُنس و علاقه دانش آموزان به معلم و مدرسه و ایجاد زمینه آموزش های تلفیقی از جمله اهداف این طرح است.

وی افزود: امیدواریم با آموزش معلمان پایه، نشاط و تحرک ایجاد شده در آن ها به دانش آموزان منتقل شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.