تبریک روز معلم به فرهنگیان از سوی معاون سوادآموزی آموزش و پرورش

همزمان با فرا رسیدن روز معلم معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خوزستان را با ارسال پیامی به فرهنگیان استان تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، موسی شیخی، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خوزستان فرارسیدن روز معلم را در پیامی به فرهنگیان خوزستان تبریک گفت.

متن این پیام در پی می آید:

به نام یگانه خالق هستی

مقام معلم مقام والایی است،مقامی است که خدای تبارک وتعالی آن راستوده است.نقش معلم درجامعه نقش انبیاء است وانبیاء معلم بشرهستند.

دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت آیت الله استاد مطهری(ره) این معلم نمونه واسوه تقوی به عنوان"روز معلم" نامگذاری شده است تا همواره و همه ساله ضمن بزرگداشت خاطره آن رادمرد بزرگ وفیلسوف بلند آوازه از زحمات بی شائبه و ایثارگرانه طبقه عظیم معلمان که وظیفه ی سنگین "آموزش وپرورش کودکان، نوجوانان وجوانان " این مرزوبوم رابه عهده دارندقدردانی شود.

شغل معلمی یک حرکت والای آموزشی است از انبیاء تا اولیاء از فلاسفه تا علماء وتا معلمانی که امروزه در جامعه فعال وکوشا هستندچرا که درعالم هیچ موجودی به پایه انسان نمی رسد و هیچ شغلی به پایه انسان سازی نمی رسد،پس شغل معلمی بسیاربزرگ و شریف است.

هر چقدر شغل عظیم باشد مسوولیت به همان مقداربزرگ است.معلم امانتداری است که انسان امانت اوست.همه سعادت ها وشقاوتها انگیزه اش ازمدرسهاست و کلیدش دست معلمین است. از اینکه معلمین دلسوزاین رسالت عظیم انسان سازی و هدایتگری راعهده دار هستند برخودمی بالیم و به پاس زحمات آنان تشکرمی نمایم.

موسی شیخی معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.