فرماندار رامسر گفت: شکستن قانون جرم است، اما انعطاف قانون وظیفه مدیر است تا مشکل مردم حل شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد آزاد فرماندار رامسر در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت:پس از پیروزی انقلاب همه سال‌ها خاص و حساس بوده چراکه دشمنان با ذات انقلاب اسلامی مقابله داشتند و ما باید همیشه هوشیار باشیم

وی افزود: همه ما مسئولان وظیفه داریم برای زندگی بهتر مردم تلاش کنیم که نیاز به همت شبانه روزی نهاد‌ها و دستگاه‌ها است.

آزاد گفت: مسئولان باید مسائل کاری خود را با مردم در میان بگذارند چراکه هیچ مسئولی بدون ارتباط مستمر با مردم موفق نیست.

فرماندار رامسر افزود: شکستن قانون جرم است، اما انعطاف قانون وظیفه مدیر است تا مشکل مردم حل شود.

وی با بیان اینکه حق نداریم مردم را ناامید کنیم به کلامی از مقام معظم رهبری اشاره داشت و گفت:: آن‌هایی که ناامیدی را در جامعه پمپاژ میکنند ممکن است دشمن نباشند، اما کارشان کار دشمن است

نماینده عالی دولت در رامسر خطاب به مدیران بر همکاری تنگاتنگ با خبرنگاران تاکید کرد و گفت:: مسئولان وظیفه دارند از طریق رسانه‌ها دستاورد و اقداماتشان را به مردم اعلام کنند.

آزاد گفت: اقدامات بسیار خوبی چندسال اخیر در حوزه مخابرات صورت گرفت که این روند هم اکنون بهتر از گذشته ادامه دارد و با اجرایی شدن پروژه‌های در دست اقدام تحولی در حوزه مخابرات خواهیم داشت.

وی افزود: رفع موانع پروازی فرودگاه رامسر با همراهی استاندار، اداره برق، مخابرات و آب در مراحل پایانی قرار دارد که جدیت شهردار و شورای شهر رامسر در رفع موانع پروازی فرودگاه قابل تقدیر است.

وی گفت: بزودی موج ورود مسافران به شهرستان رامسر آغاز خواهد شد که باید تمام تمهیدات از سوی اعضای ستاد تسهیلات سفر اندیشیده و اجرایی شود.
انتهای پیام/آ

شکستن قانون جرم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.