فرماندار بویراحمد؛

تلاش برای رفع بوی بد فاضلاب درشهرکهای پایین دست شهر یاسوج

با مشارکت اداره آب و فاضلاب، منابع طبیعی،شهرداری،محیط زیست و دفتر فنی استانداری مشکل بوی بد فاضلاب در شهرکهای پایین دست شهر یاسوج رفع می شود. ب

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  فرماندار شهرستان بویراحمددر جلسه بررسی مشکلات بوی تعفن تصفیه تلاش برای رفع بوی بد فاضلاب درشهرکهای پایین دست شهر یاسوجخانه فاضلاب شهر یاسوج از آمادگی و همکاری دستگاههای اجرایی برای رفع این مشکل خبر داد.
کناری افزود: مدتی است بوی بد نامطبوع تصفیه خانه فاضلاب شهر یاسوج زندگی کردن در شهرکهای پایین دست را برای مردم این مناطق با مشکل مواجه کرده و همین امرموجب نارضایتی و اعتراض مردم ساکن این شهرکها شده است.
وی یکی از علل مهم شیوع بوی تعفن را تخلیه لجن کشها درمدار این تصفیه خانه اعلام کرد و ادامه داد: برای رفع این مشکل مقرر شد ظرف مدت یک هفته با همکاری اداره آب و فاضلاب، منابع طبیعی،شهرداری،محیط زیست و دفتر فنی استانداری مکان مناسبی در اطراف شهر یاسوج برای احداث حوضچه یا چاه جاذب و تخلیه لجن کش ها جا نمایی و اعتبار لازم برای ساخت این چاه از سوی دفتر فنی استانداری از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی  تامین شود .
کناری احداث کمر بند سبز در تصفیه خانه شهر یاسوج را یکی دیگر از مصوبات این جلسه و راهکاری برای جلوگیری ازگسترش بوی تعفن فاضلاب تصفیه خانه بیان کرد و گفت: در این طرح علاوه بر ایجاد فضای سبزدراطراف تصفیه خانه، بادکشهایی نیز برای جذب بوی بد فاضلاب نصب می شود.

انتهای پیام/غ

گلایه از بوی فتضلاب در یاسوج

برچسب ها: فاضلاب شهری ، یاسوج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۷ ۲۶ تير ۱۳۹۷
خواهشا یک فکری به حال این آلایندگی های فاضلاب بکنید