سرمربی تیم روسیه گفت:معتقدم کار کردن با این بازیکنانی که در اختیار دارم بسیار لذتبخش است، عملکرد هر مربی ای مطمئنا به بازیکنانش بستگی دارد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،استانیسلاو چرچسوف سرمربی تیم روسیه پس از پیروزی درخشان شاگردانش مقابل عربستان در افتتاحیه جام بیست و یکم گفت: هیچ کدام از بازیکنان و هواداران حاضر در استادیوم انتظار چنین نتیجه‌ای را نداشتند با وجودی که مطمئن بودیم این دیدار را با پیروزی به پایان می رسانیم خوشحالم که تلاش‌های‌مان به ثمر نشست و توانستیم در اولین بازی سه امتیاز با ارزش را به دست بیاوریم. بدون شک این پیروزی ما را به صعود از مرحله گروهی امیدوار تر می کند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی 2018 را لحظه به لحظه در این اینجاجام جهانی 2018) دنبال کنید.

چرچسوف گغت: برخی مواقع بازی ما باعث شادی و لذت هواداران می شود و در زمان هایی هم کمتر این اتفاق رخ می دهد. با این حال، در کارمان جدی هستیم. من روز گذشته آرام بودم و امروز هم همینطور هستم زیرا از توانمندی بازیکنانم به خوبی آگاه هستم.

او ادامه داد: معتقدم کار کردن با این بازیکنانی که در اختیار دارم بسیار لذتبخش است. عملکرد هر مربی ای مطمئنا به بازیکنانش بستگی دارد. با این بازیکنان چرا باید الان استرس داشته باشم؟

سرمربی روسیه در پایان درباره مصدومیت هافبک تیمش هم گفت: منتظریم تا از پای زاگوئف ام‌آرآی گرفته شود. ما امیدواریم که آسیب دیدگی او جدی نباشد تا بتوانیم در بازی‌های بعد از حضور او در تیم استفاده کنیم. من هم مثل شما در حال حاضر اطلاعی از میزان مصدومیت او ندارم.

بیشتر بخوانید:

بن عطیه: مقابل ایران حرف های زیادی برای گفتن داریم/برای گردش به روسیه نیامده ایم

هروه رنار: هر سه بازی به یک اندازه برایمان اهمیت دارد/ برای عکس گرفتن به روسیه نیامده ایم

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی 2018 می توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار