آخرین محصول سامسونگ، Chromebook plus V۲ با پردازنده اینتل در تاریخ ۲۴ ژوئن (۳ تیر) به بازار می‌آید.

محصول جدید سامسونگ این ماه به بازار می‌آیدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت ساسونگ اعلام کرد که آخرین محصول، Chromebook Plus V2 در تاریخ 24 ژوئن (3 تیر) با چند آپدیت در آن آماده می‌شود تا وارد بازار شود. اولین تغییری که نسخه 2017 کروم بوک سامسونگ کرده، جایگزینی پردازنده ARM با پردازنده اینتل است. این تغییر به دلیل عملکرد بهتر و سرعت بیشتر در محصول جدید سامسونگ انجام شده است.

همانند محصول قبلی سامسونگ در زمینه رایانه‌های دوکاره، Chromebook Plus، ورژن 2017 آن هم از رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی بهره می‌برد. Chromebook Plus V2 دارای نمایشگری 12.2 اینچی با رزولوشن 1920x1080، دوربین جلوی یک مگاپیکسلی و یک قلم برای کار کردن راحت‌تر با صفحه لمسی این دستگاه است. وزن این دستگاه نسبت به ورژن قبلی آن بیشتر شده است.

هرچند ورژن دوم کروم بوک سامسونگ دارای پردازنده اینتل است اما کارایی آن مانند Chromebook Pro با پردازنده اینتل M3 نیست. قیمت این دستگاه در بدو ورود به بازار 500 دلار (حدود 4 میلیون و 300 هزار تومان) خواهد بود که نسبت به ورژن قبلی آن، 50 دلار افزایش قیمت داشته است و این کاربران دستگاه هستند که باید بگویند این افزایش قیمت ارزش داشته است یا خیر.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار