iPhone 3GS بعد از گذشت چند سال از تولید اولیه خود به بازارهای کره بازمی‌گردد.

iPhone 3GS به بازارها بازمی‌گرددبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک اتفاق جالب در انباری فروشنده لوازم الکترونیکی در کره جنوبی باعث شده است گوشی‌های خاطره‌انگیز و انقلابی زمان خود، iPhone 3GS به بازار کره جنوبی بازگردد. این خبر زمانی در سایت Venture Beat منتشر شد که کمپانی SK Telink چند دستگاه از این گوشی را در انباری دستگاه‌های الکترونیکی خودش پیدا کرد. تاریخ تولید گوشی‌های iPhone 3GS به سال 2009 بازمی‌گردد. این گوشی‌های پیدا شده در انبار قرار است به قیمت 41 دلار در بازار کره به فروش برسند اما در زمانی که تازه به بازار آمده بودند، قیمت آن‌ها به 99 دلار می‌رسید.

از آنجایی که تعدادی از این گوشی‌ها بیش از یک دهه در انبار SK Telink مانده‌اند، این کمپانی ابتدا آن‌ها را تست می‌کند تا از عملکرد باتری دستگاه‌ها مطمئن شود و پس از دوباره بسته‌بندی کردن، آن‌ها را به بازار عرضه می‌کند. این در حالی است که حتی اگر این گوشی‌ها کار هم بکنند، کارهای زیادی نیست که بتوان با آن‌ها انجام داد. اپلیکیشن‌های جدید توسعه داده شده برای اپل، همگی سنگین هستند و سرعت iPhone 3GS برای آن‌ها کم است و حتی امکان دارد قادر به باز کردن برخی از آن‌ها نباشد. سیمکارت این گوشی خاطره‌انگیز هم باید سیمکارت سایز بزرگ باشد چرا که در آن زمان گوشی‌ها پورت نانو یا میکرو سیم نداشتند اما در هر حال یک گوشی مناسب برای زنگ زدن و پیامک فرستادن می‌باشد.

3GS برای اولین بار در سال 2009 توسط اپل به بازار عرضه شد که در زمان خود انقلابی بزرگ در عرصه تلفن‌های همراه برپا کرد. این گوشی مجهز به یک دوربین 3 مگاپیکسلی با فوکوس اتوماتیک است و برای اولین بار روی یک گوشی، قابلیت کپی، کات و پیست پیاده شده بود. این گوشی همچنین آخرین محصول اپل بود که قاب پلاستیکی داشت چون بعد از این محصول خود قاب شیشه و فلز را برای گوشی‌های اپل استفاده می‌کردند. در مقایسه با گوشی‌های دیگر اپل بالاترین قیمتی که در آن زمان برای 3GS وجود داشت، 299 دلار بود در حالیکه ارزانترین گوشی حال حاضر اپل iPhone SE است که 349 دلار قیمت دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اپل ، اخبار فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
گوشی i-mate قبل از حتی اولین نسخه اپل قابلیت کپی پیست رو داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
برای اولین بار روی یک گوشی، قابلیت کپی، کات و پیست پیاده شده بود
جمله بالا کاملا غلط است چون قبل از آن در ویندوز موبایل این قابلیت وجود داشت