اختصاص مشوق‌های سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی سروستان ۱ و ۲

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از اختصاص مشوق‌های سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی سروستان ۱ و ۲ خبرداد و گفت: زیرساخت‌ها در این دوشهرک صنعتی برای جذب سرمایه گذار فراهم است.

اختصاص مشوق‌های سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی سروستان ۱ و ۲به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احد فتوحی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در جلسه با صنعتگران و فعالان اقتصادی مستقر در شهرک صنعتی سروستان ۱ با اشاره به ایجاد زیر ساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی شماره یک و دو این شهرستان گفت: سرمایه گذاری در این شهرک‌ها باتوجه به فاصله کم با مرکز استان و نیز قیمت مناسب حق انتفاع توجیه بالایی دارد.

وی افزود: با توجه به درآستانه تکمیل بودن شهرک صنعتی سروستان یک، به مساحت ۴۵ هکتار با ۳۳ قرارداد منعقد شده، زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی شماره ۲ شهرستان فراهم شده است.

فتوحی ادامه داد: شهرک صنعتی شماره ۲ سروستان، ۷۱۵ هکتار مساحت دارد و ظرفیت استقرار ۳۵۰ واحد صنعتی در آن پیش‌بینی شده است.

وی بیان کرد: طرح توسعه شهرک صنعتی سروستان ۱ نیز در دستورکار قرارگرفته است و امیدواریم با تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط بتوانیم طرح توسعه را نیز محقق کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در ادامه از اختصاص ۹۰ درصد مشوق سرمایه گذاری در شهرک صنعتی سروستان ۲ خبردادوگفت:چنانچه سرمایه گذاران درچارچوب برنامه زمان بندی نسبت به ایجاد اشتغال و راه اندازی واحد خود اقدام کنند از این مشوق بی نظیر بهرهمند می‌شوند.

وی افزود:همچنین سهم نقدی حق انتفاع این شهرک به ۵ درصد کاهش یافته و اقساط نیز در بازه زمانی ۴۸ ماهه اخذ می‌شود.

فتوحی همچنین از اختصاص مشوق ۵۰ درصدی درشهرک صنعتی سروستان ۱ خبرداد و گفت: پرداخت ۱۰ درصد ازمبلغ حق انتفاع بصورت نقدی و بازپرداخت اقساط در ۴۲ ماه از دیگر مشوق‌های درنظرگرفته شده در این شهرک صنعتی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در این شهرک‌های صنعتی با توجه به مزیت‌های آن، افق روشنی را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند و شرکت شهرک‌های صنعتی فارس نیزاز متقاضیان سرمایه گذاران حمایت می‌کند.
انتهای پیام/ر

فراهم بودن زیرساخت‌ها در دو شهرک صنعتی سروستان

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار