راه اندازی ایستگاه سه‌شنبه‌ها برای کودکان ایلامی

اولین هفته از مجموعه برنامه‌های ایستگاه سه‌شنبه‌ها در پارک کودک ایلام با استقبال کودکان و خانواده‌های آنان و با برگزاری برنامه متنوع فرهنگی و هنری برگزاری شد.

راه اندازی ایستگاه سه‌شنبه‌ها برای کودکان ایلامی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;حبیب‌الله بخشوده، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام، در حاشیه برگزاری این مراسم، اظهار کرد: ایستگاه سه‌شنبه‌ها به‌صورت هفتگی در پارک کودک ایلام روزهای سه‌شنبه از ساعت 17 تا 19 عصر برای بچه‌ها و خانواده‌های مشتاق ایلامی برگزار می‌شود.

وی، بابیان اینکه برپایی ایستگاه سه‌شنبه‌ها یکی از برنامه‌های محوری اوقات فراغت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال جاری است، ابراز کرد: در این برنامه، فعالیت‌های مختلف فرهنگی، ادبی و هنری ازجمله نقاشی، قصه‌گویی، نمایش عروسکی، نمایش طنز، معرفی کتاب، کاردستی و فعالیت‌های ویژه اوقات فراغت اجرا می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام، یادآور شد: در هر هفته، یکی از مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر ایلام، فعالیت‌های خود را در فضای باز با حضور کودکان و والدین آنان به اجرا می‌گذارد و خانواده‌ها از نزدیک شاهد فعالیت‌های مربیان کانون خواهند بود.

بخشوده، با اشاره به اینکه این برنامه با همکاری مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری ایلام برگزار می‌شود، گفت: ایستگاه سه‌شنبه‌ها با ایده و همت و پیگیری جلیل صفر بیگی معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان طراحی‌شده است که نقش مهمی در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و ایجاد فضایی شاد و آموزشی برای آنان خواهد داشت.

وی، افزود: علاوه بر برنامه‌های فرهنگی و هنری در این برنامه، ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی با اهدا کتاب به کودکان شرکت‌کننده در این فعالیت و همچنین والدین آنان، در دستور کار قرارگرفته و همچنین نمایشگاهی از آثار تولیدشده کودکان در رشته‌های مختلف هنری، در نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام، تصریح کرد: در حال حاضر 22 مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان به‌صورت ثابت و سیار و پستی، اجرای برنامه‌های فرهنگی، ادبی، هنری، علمی و دینی ب برای بچه‌های ایلامی را بر عهده‌دارند.

 

انتهای پیام/اس

 

 

راه اندازی ایستگاه برای کودکان در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.