غفلت از اقدامات پیشگیرانه آتش سوزی خسارت زیادی به بار می آورد

رئیس اداره مدیریت بحران سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت:باید راهکارهای پیشگیرانه را در دستورکار قرار دهیم تا از آتش سوزی جلوگیری شود.

اگر اقدامات پیشگیرانه آتش سوزی مورد غفلت قرار گیرد خسارت زیادی به بار می آورد ناصری رئیس اداره مدیریت بحران سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت:باتوجه به اینکه فصل برداشت محصولات کشاورزی نیز آغاز شده، نیازمند همکاری و همیاری همه ی مردم و دستگاه ها در راستای پیشگیری و مقابله با آتش سوزی هستیم.

ناصری بیان کرد: اگر اقدامات پیشگیرانه و راهکارهای مقابله با آتش سوزی مورد غفلت قرار گیرد می تواند خسارت زیادی را هم به منابع طبیعی و هم به کشاورزان وارد کند.

احمدی کارشناس اداره کل هواشناسی ضمن تشریح وضعیت بارندگی در سال زراعی97-96 ؛ از احتمال تابستانی خنک و شروع بارندگی زود هنگام پاییز بر اساس پیش بینی های هواشناسی خبر داد.

 با توجه به خسارت وارده ناشی از بارندگی های بهاره ( سیل ، تگرگ و سرمازدگی ) به محصولات کشاورزی، بازدیدهای کارشناسی و ارزیابی انجام شده و اقدامات لازم به منظور پرداخت خسارت به کشاورزان انجام شده است.

 

انتهای پیام/ز

خسارت وارده ناشی از بارندگی های بهاره  به محصولات کشاورزی

 

برچسب ها: محیط زیست ، آتش سوزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.