استکبار به دنبال مهار خیزش امت اسلامی است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: استکبار به دنبال مقابله با بیداری امت اسلامی و مهار خیزش مسلمانان در جهان است.

بیداری امت اسلامی دشمنان را به وحشت انداخته استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه اول تیر ۹۷ در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد با تسلیت هشتم شوال سالروز تخریب بقاع متبرکه و حرم نورانی ائمه مظلوم (علیهم السلام) مدفون در قبرستان بقیع توسط وهابیون گفت: امت اسلامی با تکیه بر قرآن کریم، با قدرت و اقتدار در مقابل دشمنان و قدرت پوشالی استکبار می‌ایستد و پیروان مکتب الهی نیز پیروز میدان خواهند بود.

وی با اشاره به بیداری و استکبارستیزی مسلمانان جهان افزود: این بیداری، آمریکا و دشمنان اسلام را به وحشت انداخته است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اضافه کرد: استکبار جهانی هم اکنون به دنبال مقابله و مهار بیداری و خیزش مسلمانان، همچنین مخدوش کردن دین مبین اسلام و زیر سلطه گرفتن مظلومان عالم می‌باشد.

نکونام در ادامه با اشاره به مسائل چهارمحال و بختیاری گفت: فضاسازی و کار‌های فرهنگی، خدمت رسانی و مطالبه جدی از مسئولان کشوری و استانی برای محرومیت زدایی، نیاز‌های اصلی در راستای توسعه این استان است که باید با جدیت بیشتر دنبال شود.

وی افزود: در همین زمینه شخص بنده به همراه استاندار و مسئولان اجرایی چهارمحال و بختیاری سفر‌هایی به نقاط مختلف و بویژه مناطق محروم استان برای مشاهده و بررسی مشکلات و برنامه ریزی برای رفع آن داشته ایم و خواهیم داشت.

نکونام در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد با اشاره به اول تیرماه سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) در سال ۱۳۶۰ و نامگذاری این روز به عنوان «روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی» اظهار داشت: باید از تمامی مناسبت‌ها و فرصت‌ها برای فضاسازی و کار فرهنگی در جهت رشد جامعه دینی بهره گیری شود.

وی پیرامون هفته قوه قضاییه و هفتم تیرماه سالروز شهادت آیت الله دکتر شهید بهشتی (ره) و جمعی از یاران انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) در حادثه انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در سال ۱۳۶۰ در تهران هم گفت: ایران یکی از کشور‌های قربانی تروریست در دنیاست و ما باید با عبرت آموزی از این حوادث تاریخی، اجازه میدان داری به دشمن ندهیم.

نکونام خاطرنشان کرد: قضاوت و محکمه داوری سالم و مقتدر سبب ایجاد جامعه سالم و با نشاط می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه وظیفه و نقش قوه مقننه و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، وضع قوانین و نظارت بر اجرای صحیح آن است گفت: نمایندگان مجلس نباید با مداخله در امور اجرایی کشور، از وظیفه و جایگاه اصلی خود فاصله بگیرند.

نکونام اظهار داشت: کوتاهی نمانیدگان مجلس در نظارت بر حسن اجرای کار دولتمردان از طریق سوال و استیضاح هم باعث تضییع حقوق مردم خواهد شد.

وی با اشاره به درخواست ۱۳۷ نماینده مجلس ششم برای رابطه با آمریکا و پاسخ صریح مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مذاکره با آمریکا نه تنها مانع فشار‌های غرب بر ایران نخواهد شد بلکه هویت ملی و دینی ایران اسلامی را مخدوش می‌کند افزود: این روز‌ها هم عده‌ای به عنوان فعالان سیاسی در ایران، با امضای نامه‎ای، خواستار مذاکره مستقیم با مقامات آمریکایی شده‌اند که جای تعجب دارد.

نکونام افزود: این نوع نگاه به بیگانه آسیب زاست و ضایعات جبران ناپذیری را برای کشور به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/ف

چهارمحال و بختیاری نیازمند کار فرهنگی و خدمت رسانی است

برچسب ها: نماز جمعه ، شهرکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار