دبیر فدراسیون پیوند اعضا گفت: میزان پاداش مدال آوران ما با سایر رشته‌های ورزشی متفاوت است و داورزنی قول داده که این موضوع را پیگیری کند.

فرهادی زاد: داورزنی قول پیگیری میزان پاداش مدال آوران پیوند اعضا را داده استمهین فرهادی زاد دبیر فدراسیون پیوند اعضا در گفتگو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران رقابت‌های جهانی ۲۰۱۷ اسپانیا با حضور رئیس فدراسیون، داورزنی و شعبانی بهار برگزار شد و پاداشی را که وزارت ورزش برای مدال آوران درنظر گرفته بود به ملی پوشان اهدا کردیم.

او ادامه داد: ما از اولین فدراسیون‌های ورزشی هستیم که پاداش را به دست ورزشکاران مان رساندیم. بر اساس اعتباری که وزارت ورزش و جوانان برای تهیه پاداش به فدراسیون اختصاص داده بود سکه‌ها را تهیه کردیم و مراسم تجلیل برگزار شد تا ورزشکاران ما با انگیزه بیشتری در اردو‌ها و مسابقات حاضر شوند و روحیه بهتری داشته باشند.

دبیر فدراسیون پیوند اعضا در مورد تفاوت میزان پاداش مدال آوران این فدراسیون با سایر رشته‌های ورزشی افزود: میزان پاداش‌ها کاملا متفاوت است و قابل مقایسه نیست. ورزشکاران پیوند اعضا و همین طور مسئولان فدراسیون با داورزنی در این مورد صحبت کردند تا در آیین نامه تجلیل از مدال آوران شرایط ورزشکاران پیوند اعضا در نظر گرفته شود و میزان پاداش آن‌ها ارتقا پیدا کند.

او تصریح کرد: داورزنی قول داده است که موضوع میزان پاداش مدال آوران پیوند اعضا را پیگیری کند و امیدوارم که شرایط پاداش مدال آوران ما با سایر قهرمانان یکسان شود تا روحیه و انگیزه ملی پوشان افزایش پیدا کند.

دبیر فدراسیون پیوند اعضا در پایان خاطر نشان کرد: برنامه رقابت‌های قهرمانی کشور در رشته‌های مختلف از تیرماه آغاز می‌شود تا در کنار برگزاری این مسابقات، استعداد یابی هم برای رقابت های جهانی سال آینده انجام و نفرات برتر به تیم ملی دعوت شوند.

بیشتر بخوانید:

فرهادی زاد: هدفمان ترویج ورزش همگانی در بین بیماران خاص است

فرهادی زاد: اردوهای تیم ملی پس از نهایی شدن ملی پوشان آغاز می شود

انتهای پیام/


اظهارات دبیر فدراسیون پیوند اعضا درباره پاداش مدال آوران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار