ملی پوش بدمینتون پیوند اعضا گفت: بیماران خاص بسیار حرفه ای‌تر و سخت‌تر از افراد سالم ورزش می‌کنند.

کریمی: بیماران خاص خیلی حرفه ای‌تر ورزش می‌کنندسیما کریمی ملی پوش تیم بدمینتون پیوند اعضا در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛  درباره ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا بیان کرد: ورزشکاران این حوزه با وجود اینکه از بیماری رنج می‌برند، اما خیلی حرفه ای‌تر و سخت‌تر از افراد سالم ورزش می‌کنند.

او ادامه داد: از سن نوجوانی ورزش می‌کردم، اما در سال ۹۱ پیوند کبد انجام دادم و به مدت ۴ سال از ورزش دور بودم تا اینکه در سال ۹۵ با فدراسیون ورزشی پیوند اعضا آشنا شدم و تصمیم گرفتم ورزش را ادامه بدهم.

کریمی تصریح کرد: حدود ۱۰ سال به صورت حرفه‌ای والیبال بازی می‌کردم که بعد از پیوند کبد نتوانستم رشته مورد علاقه ام را ادامه دهم و با بررسی که انجام دادم در حال حاضر در رشته بدمینتون به فعالیت پرداختم و به عضویت تیم ملی درآمدم.

او افزود: در رقابت‌های قهرمانی کشور در رشته بدمینتون مدال‌های مختلفی کسب کردم، اما به دلیل صادر نشدن روادید از حضور در رقابت‌های جهانی اسپانیا باز ماندم. امیدوارم در سال‌های پیش رو بتوانم در رقابت‌های جهانی هم افتخاراتی را کسب کنم.

کریمی عنوان کرد: به بانوان کشورم می‌گویم که در یک رشته ورزشی فعالیت داشته باشند چرا که ورزش انگیزه و روحیه را افزایش می‌دهد و این شادابی به افراد خانوانده منتقل می‌شود.

ملی پوش بدمینتون در پایان خاطر نشان کرد: شاید در درجه اول ورزش برای بیماران خاص و پیوند اعضا سخت باشد، اما حضور در یک رشته ورزشی می‌تواند روحیه افراد را تغییر دهد و حتی به روند بهبود درمان آن‌ها کمک زیادی خواهد کرد.


انتهای پیام/


اظهارات کریمی درباره ورزش پیوند اعضا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار