جمعی از شهروندان آبادان امروز با ابراز نارضایتی از کیفیت آب شرب خود خواستار رسیدگی مسوولان به این معضل و حل مشکل آب شرب شدند.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛ شهروندان آبادانی  از ساعت ده صبح امروز مقابل ساختمان فرمانداری این شهرستان حاضر شده و نسبت به سختی و شوری آب لوله کشی شهر معترض شدند.

معترضان با سردادن شعارهایی نارضایتی خود را از عملکرد فرماندار و مسئولین آب و فاضلاب این شهرستان ابراز کرده و خواستار رسیدگی به مشکل و تامین آب شرب بهداشتی شیرین شدند.

یکی از شرکت کنندگان در این تجمع   گفت: آب را به سختی تهیه می کنیم ، هرروز و هر شب برای تهیه آب آشامیدنی در صف های طولانی انتظار می کشیم.

شهروند دیگری افزود : آب منطقه جمشید آباد از ساعت 12 شب به بعد ضعیف و در بسیاری مواقع قطع می شود که زندگی عادی ما را با مشکل روبرو کرده است.

یکی دیگر از شرکت کنندگان در این تجمع با اعتراض به پرداخت قبض آب گفت: قبض آب را برای آب شیرین پرداخت می کنیم نه آبی که بو و مزه لجن بدهد که آن هم با این حال به سختی در شبکه لوله کشی آب تامین می شود.

شهروندان آبادان و خرمشهر در چند هفته گذشته به دلیل شوری بیش از حد آب رودخانه بهمنشیر که منبع اصلی تامین آب برای شبکه آبرسانی آبادان و خرمشهر است، با مشکلات زیادی روبه رو شده اند.

  انتهای پیام / د

نارضایتی مردم  از کیفیت آب شرب

برچسب ها: تجمع ، آب شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.