مدیرعامل مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) گفت: باید از زلزله سال قبل درس بگیریم و نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را اصلاح کنیم.

مدیرعامل مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه   گفت: آشنایی کامل هر یک از اعضای کمیته بحران با شرح وظایف خود، تعریف سناریو برای مقابله با بحران از سوی مسئول واحد مدیریت خطر بلایا و حوادث از اهمیت فراوانی برخوردار است و باید از زلزله سال قبل کرمانشاه  درس بگیریم و نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را اصلاح کنیم.

وی با اشاره به جدی گرفتن شرکت در جلسات کمیته بحران و آمادگی برای مقابله با حوادث و بلایا ادامه داد: با هماهنگی دفتر پرستاری در بخش‌ها باید اعضاء ستاد بحران در برنامه پرسنل مشخص شوند و ظرفیت مکانی برای مواقع بحرانی در نظر گرفته شود.

سروش از دیگر موارد مهم قابل پیگیری در کمیته بحران را طراحی فرم‌هایی جامع و کامل برای ثبت الکترونیک اطلاعات اولیه بیماران در مواقع بحرانی، تعیین محل تریاژ و لیست کردن کمبود‌های تجهیزاتی و امکانات ذکر نمود.

مدیرعامل  بیمارستان امام رضا گفت:داشتن سناریو برای تامین نیروی انسانی، تجهیزات و مکانی جهت افزایش ظرفیت پدیرش بیماران  ضروری است  و سیستم اعلان و اطفاء حریق و همچنین رعایت ایمنی محل انبار مواد قابل اشتعال بیمارستان باید در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/ز
 

 

داشتن سناریو برای تامین نیروی انسانی ضروری است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.