بازیکن سابق تیم سپاهان مهمترین نقطه قوت تیم ملی ایران را قدرت دودنگی دانست و افزود:گرچه سردار آزمون در حفظ توپ و موقعیت سازی ضعف هایی داشت اما دستورات کیروش را به خوبی انجام داده است.

فرشاد بهادرانی در خصوص بازی امشب ایران در مقابل پرتقال در گفت و گوی اختصاصی باخبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  با اشاره به بازی قبلی ایران در مقابل اسپانیا،گفت: به نظر من ایران بازی خوبی به نمایش گذاشت.

وی ابراز امیدواری کرد: امشب تیم ملی فوتبال ایران با نتیجه از زمین بیرون بیاید چراکه تصور مردم این است که چون تیم ملی ایران در مقابل اسپانیا بازی قابل قبولی را ارائه کرد در مورد تیم پرتقال هم به همین صورت پیش می رود ولی این تصور اشتباه است و ما رقابت سختی را پیش داریم.

بازیکن سابق تیم سپاهان در پاسخ به سوالی در خصوص نقطه ضعف تیم پرتقال گفت: این تیم در خط دفاع و میانی ضعیف تر از خط حمله است چراکه با وجود بازیکنی همچون کریستین رنالدو نگرانی از این جهت ندارد و کل تیم را رهبری می کند.

بهادرانی درخصوص پیش بینی خود از ترکیب تیم ملی ایران مقابل پرتقال افزود: به نظر من ترکیب تیم ایران به مانند بازی قبل مقابل اسپانیا است با این تفاوت که به جای احسان حاج صفی، میلاد محمدی به کار می گیرد.

سردارآزمون دستورات کیروش را انجام داد

وی همچنین در خصوص بازی سردار آزمون در مقابل تیم اسپانیا و انتقادات وارد شده به وی با اشاره به شناخت مردم ازمربی تیم ملی، گفت: کیروش به حرف های منتقدین توجهی نمی کند و با توجه به تفکرات خود ارج تیم را تعیین می کند.

بازیکن سابق تیم فوتبال ذوب آهن مهمترین نقطه قوت تیم ملی ایران را قدرت دودنگی دانست و افزود:گرچه سردار آزمون در حفظ توپ و موقعیت سازی ضعف هایی داشت اما دستورات کیروش را به خوبی انجام داده است.

اسپانیا همیشه اسپانیا است

بهادرانی با اشاره به اینکه تیم ملی ایران بازی بسیار خوبی را مقابل اسپانیا به نمایش گذاشت، گفت: دو بازی قبل انتظارات مردم بالا رفت و حالا آن ها فقط از ایران توقع برد دارند ولی باید توجه داشته باشیم که اسپانیا پر از بازیکن های ستاره بود و درخشش بازیکن های ایران باعث شد که تیم ایران به چشم بیایند وگر نه اسپانیا همیشه اسپانیا است.

وی در پایان پیش بینی خود از نتیجه بازی امشب تیم ملی ایران را مساوی با نتیجه یک بر یک عنوان کرد.

 

انتهای پیام /س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.