با حکم وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات صادق عباسی شاهکوه به عنوان رییس شورای راهبردی توسعه مدیریت شرکت ارتباطات زیرساخت و نماینده وزیر در این شورا منصوب شد.

انتصاب صادق عباسی شاهکوه به عنوان رییس شورای راهبردی توسعه مدیریت شرکت ارتباطات زیرساختبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با حکم محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات، صادق عباسی شاهکوه به عنوان رییس شورای راهبردی توسعه مدیریت شرکت ارتباطات زیرساخت و نماینده وزیر در این شورا منصوب شد.

در متن حکم آذری جهرمی آمده است: «امید است با اتکال به قادر متعال ضمن هماهنگی و تعامل مستمر با شورای راهبری توسعه مدیریت وزارت، در انجام وظایف محوله به منظور طراحی ساز و کارهای مناسب برای اجرایی کردن سیاست های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری و نقشه راه اصلاح نظام اداری، موفق و موید باشید .

امیدوارم با اجرای تکالیف مندرج در قانون مدیریت خدمات کشوری در ساماندهی کمیته های تخصصی مرتبط با مسایل مدیریتی و اداری موفق باشید.

همچنین به منظور همسو کردن تدابیر و پیروی از سیاست‌های ابلاغی، ضروری است ضمن ارسال منظم مصوبات شورا و ثبت صورتجلسات در سامانه مربوطه، همکاری لازم با دبیرخانه مرکزی شورای توسعه مدیریت وزارت معمول و گزارش های مورد درخواست ارسال شود.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار