معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه جیرفت گفت: ۴ هزار و ۶۵۰ داوطلب مرد و زن در آزمون سراسری ۹۷ در شهرستان جیرفت به رقابت می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سعید برخوری معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه جیرفت گفت: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون سراسری سال ۹۷ در روز‌های پنج شنبه، هفتم و جمعه هشتم تیر در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار می‌شود.

وی افزود: کارت شرکت در آزمون سراسری از روز یکشنبه ۳ تیرماه ۹۷ بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته و داوطلبان تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۶ تیرماه می‌توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و پرینت کارت خود را دریافت نمایند.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه جیرفت گفت: آزمون سراسری در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح پنجشنبه ۷ تیر و آزمون گروه آزمایشی هنر در بعدازظهر همان روز و آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح جمعه ۸ تیر و آزمون گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در بعدازظهر جمعه برگزار می‌شود.

برخوری با بیان این مطلب که در کنکور سال ۹۷ همانند سال گذشته دختران گوی سبقت را از پسران ربوده اند افزود: در شهرستان جیرفت بیش از ۶۶ درصد شرکت کنندگان دختر و ۳۴ درصد نیز پسران هستند.

وی گفت: حدود ۶۰ درصد شرکت کنند گان در گروه آزمایشی علوم تجربی و ۱۹ درصد علوم انسانی هستند و در آزمون سال جاری گروه‌های آزمایشی هنر با ۶ درصد و زبان‌های خارجه با ۱۰ درصد از گروه آزمایشی ریاضی و فنی با ۵ درصد پیشی گرفته اند.

برخوری در برگزاری آزمون سراسری ۹۷ شهرستان جیرفت گفت: بیش از ۴۳۰ نفر در برگزاری آزمون سراسری شرکت دارند و همه پیش بینی‌ها و امکانات لازم برای برگزاری این آزمون مهیا شده است و این آزمون در بیش از ۲۹ حوزه امتحانی برگزار می‌شود وهمه سالن‌ها و حوزه‌های امتحانی به وسایل و امکانات سرمایشی مجهز شده، داوطلبین از این موضوع نگرانی نداشته باشند.

وی در برگزاری آزمون سراسری ۹۷ شهرستان جیرفت با بیان این مطلب که دانشگاه جیرفت با حساسیت ویژه‌ای آزمون سراسری، آزمون‌های استخدامی و سایر آزمون‌های سازمان سنجش را برگزار می‌کند گفت: در بین ۳۷۰ حوزه برگزاری آزمون‌ها به عنوان ده رتبه برتر از سوی معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری لوح تقدیر دریافت کرد.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه جیرفت ضمن تشکر از همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان بویژه فرمانداری، اداره اطلاعات، آموزش و پرورش، شهرداری، اداره برق، آب و فاضلاب شهری و روستایی، اورژانس، پلیس راه، حلال احمر، نیروی انتظامی و آتش نشانی برای برگزاری این آزمون تصریح کرد: آزمون سراسری تنها در سال یک بار برگزار می‌شود و همه امکانات شهرستان جیرفت برای هر چه بهتر برگزاری این آزمون بسیج شده است.
انتهای پیام/ی

جزئیات برگزاری کنکور سراسری در جیرفت اعلام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار