رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان از نجات ۷ نفر توسط آتش‌نشانان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

نجات جان 7  نفر توسط آتش‌نشانان همدانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدرضا بیاناتی،رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان گفت: شرکت در ۱۵ عملیات اطفای حریق و ۷ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش آتش نشانان همدانی در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

وی اظهار داشت: دیروز شهروندان ۴۸۴ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته اند که از این تعداد تماس ۲۲ مورد منجر به عملیات شده و ۱۳ تماس نیز برای مشاوره و راهنمایی برقرار شده است.

بیاناتی افزود: همچنین از مجموع تماس های برقرار شده ۷۸ تماس اشتباه و ۳۷۰ مورد ایجاد مزاحمت و یک مورد گزارش حریق کذب بوده است.

وی ادامه داد: عملیات انجام شده در این مدت ۱۵ مورد آتش سوزی شامل حریق انبار در جاده ملایر، حریق مخروبه در میرزاده عشقی، حریق درختان در شهرک بهشتی، حریق سطل زباله در انبار نفت و ۱۱ مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در شهرک فرهنگیان، بلوار الغدیر، حصار امام (ره)، جاده فقیره ۲ مورد، چهارراه بابک، جانبازان، بلوار نجفی، خضر، بلوار ارم و شهرک مدنی بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان بیان کرد: همچنین ۷ مورد عملیات امداد و نجات شامل ۳ مورد نجات افراد محبوس شده در آسانسور در شکریه، شهرک فرهنگیان و سنگ شیر، عملیات امداد و نجات در حادثه کشف جسد در سد اکباتان، مهار حیوانات در دره مراد بیگ، عملیات امداد و نجات در حادثه احتمال مسمومیت توسط گاز منوکسید کربن در بلوار کاشانی و رها سازی اندام بدن از داخل فلزات زینتی و زیورآلات در محل ایستگاه مرکزی توسط آتش نشانان به انجام رسید.

وی یادآور شد: تعداد ۷ نفر نجات یافته در این عملیات گزارش شده است.

انتهای پیام/ ش

تعداد ۷ نفر نجات یافته در عملیات امداد و نجات همدان

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار