مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: 21 عملیات، طی 24 ساعت گذشته توسط آتش‌نشانان همدان انجام شد.

21عملیات توسط آتش‌نشانان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان محمدرضا بیاناتی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان با بیان اینکه طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات سازمان آتش‌نشانی، 21 عملیات طی 24 ساعت گذشته به سرانجام رسید، اظهار کرد: 10 عملیات اطفاء حریق و 11 عملیات امداد و نجات حاصل تلاش آتش‌نشانان در این بازه زمانی بوده است.

وی به 10 عملیات اطفاء حریق انجام شده اشاره کرد و گفت: حریق یک منزل در نواب، حریق یک خودرو در میدان فلسطین، حریق درختان در میدان باباطاهر و هفت مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در بلوار ملت، دانشگاه آزاد، بلوار الغدیر، بلوار نجفی، امامزاده عبدالله، جاده قاسم آباد و شهرک فرهنگیان منجر به انجام عملیات اطفاء حریق شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان بیان کرد: سه مورد نجات افراد محبوس شده در منزل در شهرک الوند، عمار و خیابان آزاد، نجات افراد محبوس شده در آسانسور پل عابر پیاده در بلوار احمدی روشن و سه مورد مهار حیوانات در جاده فقیره دو مورد و بلوار کاشانی انجام عملیات امداد و نجات را به دنبال داشت.

وی افزود: حادثه انفجار گاز در بلوار الغدیر، حادثه احتمال سقوط در چاه در گنجنامه و دو مورد رها سازی اعضای بدن از داخل فلزات زینتی و زیورآلات در محل ایستگاه مرکزی نیز آتش‌نشانان را در انجام عملیات امداد و نجات حاضر کرد.

بیاناتی با اشاره به تعداد نجات یافتگان، تصریح کرد: هفت نفر در 21 عملیات انجام شده طی 24 ساعت گذشته توسط آتش‌نشانان نجات یافتند.

انتهای پیام/ج

21 عملیات آتش نشانی در 24 ساعت گذشته انجام شد

برچسب ها: کارخانه ، بخش خصوصی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.