دوره‌های مربيگری فوتسال و فوتسال آسيا تابستان امسال با حضور مربيان اين دو رشته ورزشی پرمخاطب در قم برگزار می شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ برنامه‌ریزی برای برگزاری دوره‌های مربیگری فوتبال و فوتسال آسیا با دعوت از مربیان این دو رشته پرمخاطب ورزشی، توسط کمیته آموزش هیات فوتبال استان قم انجام شده و بر همین اساس این کمیته فصل شلوغی را در پیش دارد.

بر این اساس دوره مربیگری C فوتبال آسیا فوتبال و دوره مربیگری سطح یک فوتسال آسیا ویژه آقایان، دوره مربیگری C فوتبال ایران برای آقایان و دوره مربیگری C فوتبال کشور ویژه بانوان برنامه‌ریزی شده، ضمن اینکه در کنار دوره‌های مذکور دوره‌های آموزشی دانش‌افزایی نیز برگزار می‌شود تا مربیان این دو رشته مدارک مربیگری خود را برای حرکت در مسیر تحول فوتبال و فوتسال قم ارتقاء دهند.

این کمیته با پیگیری‌های مستمر و با توجه به اینکه فصل تابستان فصل داغی برای فوتسال و فوتبال محسوب می‌شود و مربیان و متقاضیان کلاس‌های مربیگری زمان بیشتری برای حضور در دوره‌ها دارند، با پیگیری‌های مستمر خود و مذاکره با کمیته آموزش فدراسیون فوتبال مجوز دوره‌های رسمی را برای فصل تابستان دریافت کرده است.

دیگر دوره‌ آموزشی برنامه‌ریزی شده توسط هیات فوتبال استان قم به کلاس بازآموزی قوانین و اصلاحیه‌های داوری فوتبال اختصاص دارد که با تدریس مدرس و ناظر بین‌المللی AFC و داور با سابقه فوتبال ایران یعنی مسعود مرادی روز جمعه هشتم تیر ماه در قم برگزار می‌شود و داوران فوتبال و فوتسال بانوان نیز در آن حضور دارند.

به همین منظور از تمامی متقاضیان شرکت در این دوره‌ها درخواست شده تا برای استفاده مطلوب و بهینه از فرصت پیش‌رو در مسیر ارتقاء دانش مربیگری خود روزهای زوج از ساعت 18 تا 19:30 به کمیته آموزش و مربیان فوتبال قم مراجعه کنند تا مجوز این دوره‌ها باطل نشده و برگزاری دوره‌ها طبق برنامه‌ صورت بگیرد.

انتهای پیام /ح

قم ميزبان دوره‌های مربيگری فوتبال و فوتسال آسيا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار