ممانعت از تردد تروریست ها و مبارزه با مواد مخدر دو اولویت پر تکرار در مذاکرات فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با مقامات افغانستان بود.

تاکید مقامات ایران و افغانستان بر کنترل مرزها و مبارزه با مواد مخدربه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، ممانعت از تردد تروریست ها و مبارزه با مواد مخدر دو اولویت پر تکرار در مذاکرات فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با مقامات افغانستان در جریان سفر دو روزه وی با هیات همراه به کابل است که در اغلب دیدارهای روز نخست در صدر بحث قرار گرفت.

سردار «قاسم رضایی» در دیدارهای جداگانه خود با فرمانده نیروهای سرحدی افغانستان و معاون وزارت دفاع این کشور در امور اطلاعات درباره چگونگی همکاری ها ،علاوه بر جلوگیری از تردد تروریست ها و مقابله با قاچاق مواد مخدر بر تسریع اقدامات برای عملی شدن توافقات دو کشور به ویژه در قالب کمیته های پنجگانه که متولی تدوین سند جامع همکاری هستند، تاکید کرد.

فرماندهی مرزبانی ایران روز سه شنبه در رأس یک هیأت وارد فرودگاه بین المللی «حامد کرزی» کابل شد و مورد استقبال معاون وزارت دفاع افغانستان قرار گرفت.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار