برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های مساجد در آذربایجان غربی

مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی از آغاز به کار برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های مساجد استان خبر داد و گفت: استارت اولیه برنامه‌های تابستانی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان از ۱۶ تیر ماه زده می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ حجت الاسلام والمسلمین اباذر بیگی مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی با بیان اینکه سال گذشته ۹۵۰ کانون در استان فعالیت داشت، بیان کرد: امسال تعداد پایگاه های فعال به یک هزار و ۲۰۰ عدد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: طی سال گذشته ۷۲ هزار نفر از اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در برنامه های اوقات فراغت شرکت داشتند که امسال با توجه به افزایش تعداد پایگاهها این تعداد اعضا نیز افزایش چشم گیری خواهد داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین بیگی افزود: ۱۴ تیر ماه سال جاری نیز همایش بزرگی برای کانون های فرهنگی و هنری شهرستان ارومیه با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه استان در امامزاده غریب حسن ارومیه برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: امسال نیز برای چهارمین سال متوالی مبلغین اعزامی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی استان و قم در پایگاههای فرهنگی و هنری استان حضور خواهند داشت.

مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی با اشاره به اینکه برنامه های فرهنگی و هنری متنوعی در کانون ها اجرا می شود، افزود: برنامه های قرآنی، اردویی، پژوهشی، داستان نویسی در حوزه برنامه های فرهنگی و کلاس های خوش نویسی، ادبی و سفالگری نیز در راستای برنامه های هنری اجرا می شوند.

وی یادآور شد: برنامه های مناسبتی نیز جز برنامه های شاخص هرساله کانون های فرهنگی و هنری مساجد بوده و در تابستان نیز این برنامه ها ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ب

 آغاز به کار برنامه های اوقات فراغت کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.