فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: توسعه بدون آموزش‌های مهارتی مفهومی ندارد و یکی از ضرورت‌ها و الزامات توسعه اقتصادی و تغییرات اجتماعی و فرهنگی، توجه ویژه به ارتقای فرهنگ مهارت آموزی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت :با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد اشتغال، رفع موانع آن و تلاش همگان در راستای کاهش نرخ بیکاری و خدمت به مردم  وظیفه همه ارگانهای نظام حرکت در مسیر تحقق این مهم است و سپاه پاسداران نیز در نیل به این مهم همگام با سایر نهادها تمام تلاش وهمت خود را بکار می گیرد .

وی گفت : آموزش هاي مهارتي به جوانان در رسيدن به مشاغل زود بازده اهمیت دارد و فرهنگ مهارت آموزی در بین سربازان وظیفه نیز باید گسترش یابد، چراکه آموزشهای فنی و حرفه ای سربازان را برای ورود به بازارکار توانمند می کند.

ریحانی افزود : آموزش های فنی و حرفه ای راهکاری مناسب برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، ایجاد اشتغال پایدار و تولید محصولات و خدمات داخلی است، لذا توسعه همکاری آموزشی و تعامل بیشتر سپاه و آموزش فنی و حرفه ای بسیار ضروری است.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

آموزش های فنی و حرفه ای راهکاری مناسب برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.