«حمایت از کالای ایرانی» اولویت وزارت کشور استجواد ناصریان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به شعار حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سالهای اخیر بر مدیریت کشور براساس "اقتصاد مقاومتی" تاکید داشتند و امسال را هم سال "حمایت از کالای ایرانی" نامیدند.

توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور افزود: تلاش ما در مجموعه وزارت کشور به عنوان یک دستگاه خاص و حاکمیتی در درجه اول ترغیب همکاران این وزارتخانه به حمایت از تولید ملی است.

وی با بیان اینکه سعی می‌کنیم تمامی نیازهای این وزارتخانه از طریق کالاهای با کیفیت داخلی تامین شود، گفت: خرید کالاهای ایرانی در شورای فرهنگی وزارت کشور مطرح و به همه استان‌ها  ابلاغ شده است.

ناصریان نقش مردم در تحقق شعار سال را مناسب دانست و گفت: ما باید از محصولات داخلی استفاده کنیم و تولیدکنندگان نیز در ارائه آثار خود کیفیت لازم را به همراه داشته باشند.

معاون وزیر کشور  خاطر نشان کرد: همراهی تولید کنندگان  و مصرف کنندگان در حمایت از کالای ایرانی تاثیر بسزایی در روند اقتصادی کشور دارد.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید؛

بانوان نقش مهمی در زمینه اصلاح الگوی مصرف و حمایت از کالای ایرانی دارند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار