عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در خصوص طرح پیاده‌راه سازی گفت: منابع مالی طرح مصوب شده و تا پایان امسال عملیات اجرایی آن به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ اسماعیل رضایی عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد پیاده‌راه سازی را از جمله راهکار‌های جوامع توسعه یافته طی چند سال اخیر به منظور کاهش نقش خودرو عنوان و اظهار کرد: اجرای این طرح همچنین در افزایش مشارکت‌های اجتماعی و اقتصادی شهروندان نقش بسزایی دارد.

وی خاطرنشان کرد: به‌همین منظور طرح پیاده‌راه سازی طی دوفاز در خرم‌آباد اجرایی می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در خصوص اجرای طرح و مناطق هدف بیان داشت: در فاز نخست معابر خیابان امام حسین (ع) تا شهدا و در فاز دیگر معابر مشرف به بیمارستان عشایر تا میدان انقلاب روان‌سازی می‌شوند.

رضایی تصریح کرد: منابع مالی طرح پیاده‌راه سازی مصوب شده و تا پایان سال جاری عملیات اجرایی آن به پایان می‌رسد.

وی تسهیل در رفت‌وآمد شهروندان و مناسب‌سازی معابر برای معلولین را از اهداف پیاده‌راه سازی برشمرد و افزود: با توجه به اینکه اغلب معابر شهر از فضای کافی لازم برخوردار نیستند بنابراین اجرای این طرح می‌تواند در  بین عابران موثر واقع شود.

عضو شورای اسلامی خرم‌آباد اظهار داشت: مشکل عمده معابر شهر این بوده که از ابتدا عقب‌نشینی لازم برای ساختمان‌ها صورت نگرفته و این خود عاملی بزرگ برای سدمعبر و نامناسب‌شدن پیاده‌رو‌ها شده است، بنابراین بایستی در فکر حل این مشکل برآمد.

رضایی از اعلام فراخوان برای مزایده عمومی طرح پیاده‌راه سازی در خرم‌آباد خبر داد و گفت: به طرح برتر جهت اجرای طرح جوایز ارزشمندی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/م

طرح پیاده‌راه سازی در خرم‌آباد عملیاتی می‌شود

برچسب ها: شورای شهر ، حقوق بشر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.