تصفیه خانه روانسر در انتظار تامین اعتبار

مدیر امور آب و فاضلاب شهری روانسر گفت: پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر روانسر برای تکمیل و به بهره برداری رسیدن به 100 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه غفار صالحی مدیر امور آب و فاضلاب شهری روانسر گفت: پروژه احداث تصفیه خانه فاضلاب شهر روانسر که یکی از پروژه های سفر پرخیر و برکت رهبر معظم انقلاب است که در سال 1394 با برآورد اولیه اعتباری معادل 110 میلیارد ریال آغاز شده است.

وی گفت : این پروژه به دلایلی با روند بسیار کندی مواجه بوده که خوشبختانه در طول 2 سال اخیر با پیگیری های متعدد و نظر مساعد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، از پیشرفت خوبی برخوردار شده است.

صالحی افزود : این تصفیه خانه در زمینی به مساحت چهار هکتار و با 40 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.

وی افزود : پروژه شبکه جمع آوری فاضلاب روانسر به طول سه کیلومتر و با اعتباری معادل چهار میلیارد و 500 میلیون ریال و پیشرفت فیزیکی 25 درصدی، در دست اجراست.

صالحی گفت : طول شبکه فاضلاب شهر روانسر 49 کیلومتر است که تاکنون 38 کیلومتر آن به صورت مُدرن اجرایی شده و در صورت تخصیص اعتبار دیگر شبکه های سنتی شهر نیز اصلاح و بازسازی خواهد شد.

وی گفت : طول خط انتقال فاضلاب شهر روانسر بیش از 7.2 کیلومتر است که به دلیل شرایط سختی کار از جمله بالا بودن سطح آب های زیرزمینی، ریزش ترانشه و عبور از رودخانه پایین دست سراب و انجام سپر کوبی برای اولین بار در غرب کشور این طرح با کندی صورت می گیرد.

صالحی افزود : 70 درصد از شبکه های آب و فاضلاب روانسر اصلاح و بازسازی شده و 100 درصد جمعیت شهری در شهرهای روانسر و شاهو تحت پوشش شبکه توزیع آب و 90 درصد نیز تحت پوشش شبکه جمع آوری فاضلاب است.

انتهای پیام/د

 

تصفیه خانه فاضلاب شهر روانسر از پروژه های سفر پرخیر و برکت رهبر معظم انقلاب است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.