فرمانده پایگاه هوایی ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر با تاکید بر مصون نگه داشتن جوانان از آسیب‌های اجتماعی گفت: برگزاری کلاس‌های اخلاق، نهج البلاغه، سبک زندگی اسلامی و دوره‌های بصیرت افزایی ویژه سربازان پادگان‌های نظامی استان ضروری است.

مصون نگه داشتن جوانان از آسیب‌های اجتماعیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علی اکبر طالب‌زاده ظهر امروز در نشست با رئیس کل و مسئولان دادگستری استان بوشهر بر توسعه امنیت پایدار و عدالت محوری در استان تاکید کرد و اظهار داشت: عدالت و امنیت اموری است که برای تحقق آن در جامعه باید با بسترسازی مناسب جهت دهی و در تمامی اقشار جامعه نهادینه شود.

وی به نقش تربیتی نیرو‌های مسلح در این خصوص پرداخت وگفت: با توجه به اینکه نیرو‌های مسلح دائما پذیرای جوانانی هستند که در ابتدای ورود به عرصه اجتماع وارد دوره خدمت سربازی می‌شوند دارای نقش تربیتی حساس و در توسعه امنیت اجتماعی کشور نقش بسترساز و کلیدی دارند.

فرمانده پایگاه هوایی بوشهربا تاکید بر مصون سازی جوانان از آسیب‌های اجتماعی تصریح کرد: در حوزه مصون سازی و فرهنگ سازی از سوی پایگاه هوایی حرکت‌های شایسته‌ای هم در حوزه سربازان و هم در حوزه خانواده‌ها و جوانان انجام شده است.

طالب‌زاده برگزاری کلاس‌های بصیرت افزایی ویژه جوانان و خانواده‌های نیرو‌های مسلح را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: برگزاری کلاس‌های اخلاق، نهج البلاغه، سبک زندگی اسلامی و دوره‌های بصیرت افزایی از برنامه‌های مهم پایگاه هوایی بوشهر ویژه سربازان و خانواده کارکنان است.

وی بیان کرد: در این زمینه ضمن برگزاری کلاس‌های یاد شده جلسات دائم مشاوره و کلاس‌های فرهنگی و قرآنی توسط عقیدتی سیاسی و تعامل با ارگان‌هایی از جمله مرکز مشاوره فرماندهی انتظامی استان، حوزه علمیه، دفتر نمایندگی، ولی فقیه در استان صورت گرفته است.

فرمانده پایگاه هوایی بوشهر به اهمیت و نقش حساس دستگاه قضا در ایجاد امنیت و عدالت اشاره و بر حساسیت امر قضاوت در توسعه جامعه‌ای سالم و ایمن تاکید کرد.

طالب‌زاده با تاکید بر همکاری با دادگستری برای توسعه پایدار به برنامه غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان اشاره کرد و افزود: ظرفیت‌های ورزشی و بستر فرهنگی غنی در پایگاه هوایی بوشهر موجود است که آماده ارائه خدمات به همشهریان بوشهری است.

انتهای پیام/م

برگزاری کلاس‌های بصیرت افزایی ویژه سربازان پادگان‌های نظامی استان بوشهر ضروری است

برچسب ها: سپاه ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.