جبهه اسلامی نیرو‌های انقلابی لرستان اعلام موجودیت کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ جبهه اسلامی نیرو‌های انقلابی لرستان با انتشار بیانیه‌ای اعلام موجودیت خود را اعلام نمود.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است.

بسم الله الرّحمن الرّحیم

«واعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا وَاذْکرُوا نِعْمَتَ اللَّهِ عَلَیکمْ إِذْ کنْتُمْ أَعْدَاءً فَأَلَّفَ بَینَ قُلُوبِکمْ فَأَصْبَحْتُمْ بِنِعْمَتِهِ إِخْوَانًا وَکنْتُمْ عَلَی شَفَا حُفْرَةٍ مِنَ النَّارِ فَأَنْقَذَکمْ مِنْهَا کذَلِک یبَینُ اللَّهُ لَکمْ آیاتِهِ لَعَلَّکمْ تَهْتَدُونَ» ﴿آل عمران/۱۰۳﴾

«و همگی به ریسمان خدا (قرآن و اسلام و هرگونه وسیله ارتباط دیگر) چنگ زنید، و پراکنده نشوید! و نعمت (بزرگ) خدا را بر خود، به یاد آرید که چگونه دشمن یکدیگر بودید، و او میان دل‌های شما، الفت ایجاد کرد، و به برکت نعمت او، برادر شدید! و شما بر لب حفره‌ای از آتش بودید، خدا شما را از آن نجات داد؛ این چنین، خداوند آیات خود را برای شما آشکار می‌سازد، شاید هدایت شوید»

امیرالمؤمنین امام علی علیه السّلام: «فیا عجبا، عجبا، والله یمیت القلب و یجلب الهم من اجتماع هولاء القوم علی باطلهم، و تفرقکم عن حقکم». «شگفتا! شگفتا! به خدا سوگند، این واقعیت قلب انسان را می‌میراند و دچار غم و اندوه می‌کند که دشمنان در باطل خود وحدت دارند، و شما در حق خود، پراکنده و متفرق می‌باشید.» نهج‌البلاغه، ترجمه محمد دشتی، ص. ۷۵، خطبه ۲۷

به مناسبت سالگرد شهادت الگو و معمار تشکیلات دینی و انقلابی یعنی شهید مظلوم استاد بهشتی و یاران باوفایش شهیدان سید فخرالدین رحیمی و محمدحسین صادقی و به تأسی از آن‌ها، جبهه اسلامی نیرو‌های انقلابی لرستان اعلام موجودیت می‌کند.

«جبهه اسلامی نیرو‌های انقلابی استان لرستان» با هدف بررسی و تبیین و اجرای آرمان‌ها و منویات حضرت امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و تلاش برای وحدت کلمه بین آحاد جامعه و بخصوص ایجاد انسجام و وحدت رویه بین افراد و احزاب و گروه‌ها و کلیه نیرو‌های مؤمن و انقلابی و ولائی استان اعم از طیف‌های مختلف و برقراری روابط صمیمانه بین آن‌ها و جلوگیری از هرگونه اختلاف و تفرقه بین یاران انقلاب و مطالبه گری در جهت بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم و مبارزه با انواع مفاسد، فعالیت خود را آغاز می‌کند.

همچنین دیگر اهداف و برنامه‌های این جبهه عبارت‌اند از: تشدید فعالیت‌های دینی و فرهنگی و سیاسی و اجتماعی و اقتصادی و بصیرت افزایی و معرفت‌شناسی و خودسازی و کسب مکارم اخلاقی و تبیین و تبلیغ اسلام ناب محمدی (ص) و احیای فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر و اندیشه ورزی و مقابله با تهاجم فرهنگی بیگانگان و جلوگیری از هرگونه تجمل‌گرائی و اشرافی گری و انحراف و سوءاستفاده مسئولین و دست‌اندازی آن‌ها به بیت‌المال و حمایت از محرومین و مستضعفین و اقشار آسیب‌پذیر جامعه و احقاق حقوق مظلومین و مقابله با هرگونه استبداد رأی و خودکامگی و حمایت از آزادی‌های مشروع و انتقاد سازنده و بدون هرگونه حب و بغض، در جهت اصلاح امور.

«جبهه اسلامی نیرو‌های انقلابی لرستان» تلاش می‌کند تا با ارائه طرح‌ها و پیشنهادات و راهکار‌های مناسب، زمینه پیشرفت علمی و اقتصادی کشور را با تکیه‌بر توان داخلی و اقتصاد مقاومتی و به‌تبع آن ایجاد امنیت و آسایش و رفاه مردم، اشتغال جوانان، حمایت از تولید و محصول و کالای ایرانی، فراهم نماید.

برای رسیدن به اهداف مهم مذکور، نیاز به تشکیلاتی منظم و با برنامه و هدفمند و مردمی و متکی به آرای اعضایی فعال و با نشاط و با انگیزه، ضروری است تا بتواند همه افراد حقیقی و گروه‌ها و تشکل‌های ارزشی و انقلابی را منسجم نماید؛ لذا جبهه اسلامی نیرو‌های انقلابی لرستان حاصل مطالعه و بررسی و تلاش چندین ماهه جمعی از نخبگان و فعالین حوزوی و دانشگاهی و ولائی استان می‌باشد و دارای ارکان مهمی از جمله هیئت مؤسس و شورای مرکزی هر شهرستان و شورای عالی استانی و شورای عالی سیاست گزاری و کارگروه‌های تخصصی بوده و تلاش دارد تا ضمن بهره‌گیری از تجربه و توان پیش‌کسوتان، عنان امور را به دست جوانان مؤمن و انقلابی واگذار نماید.

جزئیات بیشتر در این خصوص، طی اطلاعیه‌های بعدی و مصاحبه‌های سخنگوی جبهه به اطلاع عموم هم استانی‌های عزیز خواهد رسید.

همچنین سایت جبهه اسلامی نیرو‌های انقلابی لرستان (ج. آ. ن. آ. ل) به آدرس ذیل، برای ارائه اخبار و اطلاعات و تحلیل‌های نیرو‌های مؤمن و انقلابی استان لرستان طراحی‌شده است:

http://www.janal.ir

والسّلام علی عبادالله الصّالحین

دوازدهم تیر ماه ۱۳۹۷ جبهه اسلامی نیرو‌های انقلابی استان لرستان

انتهای پیام/د

اعلام موجودیت جبهه اسلامی نیرو‌های انقلابی لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار