معاون اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: این تعداد پایگاه شامل۲۰ پایگاه هسته فرهنگی جوان و ۲۰ پایگاه بوستان معرفت با شرکت بیش‌از ۲ هزار نفر در سطح لرستان تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان لرستان  از تشکیل ۴۰ پایگاه اوقات فراغت تابستانی در لرستان خبرداد و گفت: به‌منظور غنی‌سازی طرح اوقات فراغت تابستانی ۴۰ پایگاه شامل۲۰ پایگاه هسته فرهنگی جوان و ۲۰ پایگاه بوستان معرفت ویژه کودکان و نوجوانان با شرکت بیش‌از دو هزار نفر در سطح استان تشکیل شده است.

وی افزود: از نظر محتوای پایگاه‌ها علاوه‌بر موضوعات و برنامه های احکام، قصص قرآنی، ورزشی، پرورشی، پاسداشت مناسبت‌ها، گفتمان‌های اندیشه جوان و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران (ویژه هسته‌های فرهنگی جوان)، اردوی یک‌روزه توجه به نیاز‌ها و مسائل خاص شهرستان و محله¬های هدف و همچنین ظرفیت ها و آسیب های فضای مجازی، مورد اهتمام جدی قرار گرفته است.

غلامی در ادامه گفت: این پایگاه‌ها در مساجد و کانون‌های فرهنگیو تبلیغی تشکیل و در این راستا توجه خاصی به مناطق حاشیه‌نشین و سکونت‌گاه‌های غیر رسمی شده است.

انتهای پیام/د

تشکیل ۴۰ پایگاه اوقات فراغت تابستانی در لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.