مدیرکل ارشاد لرستان با تاکید بر این‌که ساماندهی جوانان امری ضروری است، اظهارکرد: در حال حاضر ۸۲ انجمن فرهنگی و هنری در ارشاد فعالیت دارند که در سال ۹۶ با جذب سه هزار جوان و تشکیل ۲۳۳ اجلاس فرهنگی هنری فعالیت داشتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت‌الاسلام حمیدرضا حنان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، در جلسه ساماندهی امور جوانان استان لرستان با تاکید بر این‌که ساماندهی جوانان امری ضروری است، گفت: علاوه‌بر ساماندهی جسمی و شکلی باید ساماندهی فکری و اندیشه‌ای جوانان مدنظر قرار گیرد.

وی افزود: باید بین این دو تناسبی برقرار کنیم چراکه رابطه بین ساماندهی شکلی و اندیشه‌ا‌ی علت و معلول است.

حنان گفت: ساماندهی شکلی ازدواج، اشتغال و ورزش است و زمانی تاثیرگذار است که ساماندهی فکری و اندیشه‌ای در کنار آن باشد، یعنی به ذائقه و نیاز جوان در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، هنری و علمی توجه شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تاکید کرد: برای ساماندهی فکری و اندیشه‌ای جوان باید سمن‌ها و احزاب سیاسی را تشکیل داد.

وی با بیان این‌که رسالت فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری در کنار برنامه‌های قرآنی است، یادآور شد: در طول سال بخشی از برنامه‌ها مربوط به اوقات فراغت جوانان است.

حنان بیان کرد: در حال حاضر ۸۲ انجمن فرهنگی و هنری در ارشاد فعالیت دارند که در سال ۹۶ با جذب ۳۰۰۰ جوان و تشکیل ۲۳۳ اجلاس فرهنگی هنری فعالیت داشتند.

انتهای پیام/د

فعالیت ۸۲ انجمن فرهنگی و هنری در ارشاد لرستان

برچسب ها: وزارت ارشاد ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.