رئیس مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره جلسه غیر علنی امروز خانه ملت ارائه کرد.

توضیحات لاریجانی درباره نشست غیر علنی مجلس با نمایندگان دولتبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود در صحن علنی امروز (سه‌شنبه 12 تیرماه) در تشریح نشست غیرعلنی صبح امروز با حضور وزیر صنعت و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: آقایان شریعتمداری و نوبخت مسائل خوبی را مطرح کردند.

وی ادامه داد: همچنین کمیسیون‌ها، مرکز پژوهش‌ها و مسئولان اجرایی هم درباره شرایط اقتصادی نکات خوبی را مطرح کردند و در این جلسه به نتایجی هم رسیدیم.

لاریجانی تأکید کرد: در این جلسه به نتایجی رسیدیم که دولت باید آنها را در زمان کوتاهی عملی کند، برخی از مسائل را پیش از این مجلس در بودجه و برنامه ششم توسعه تصمیم گرفته بود، ولی دولت هنوز آنها را عملیاتی نکرده است و این تعلل هرچه سریعتر باید رفع شود.

رئیس مجلس گفت: این موضوع به حفظ آرامش و ثبات اقتصادی در کشور کمک می‌کند، دولت برای کالاهای اساسی ارز 4200 تومانی در نظر گرفته و مابقی را از بازار متشکل ارزی استفاده کند و دولت در این زمینه باید با سرعت بیشتری دنبال کند، در این جلسه 10 مرود بحث شد و ان شاءالله پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

دولت در اجرای مصوبات قانون بودجه و برنامه ششم تعلل نکند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار