رئیس برگزاری مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری کشور گفت: مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری بانوان باشگاه های کشور با معرفی نفرات برتر در اردبیل به کارخود پایان داد .

محمود وفایی، رئیس برگزاری مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری کشور در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با اشاره به اینکه مرحله نخست از رقابت های لیگ بانوان باشگاه های کشور در بخش جاده به میزبانی اردبیل برگزار شد افزود: رقابت ها در دو بخش تایم تریل انفرادی و استقامت جاده با حضور دوچرخه سواران جوان و بزرگسالان در قالب ۱۲تیم در دو روز انجام شد.

وی گفت: مسابقات لیگ در طول سال در دو مرحله در بخش پست و دو مرحله در بخش جاده برگزار می شود که امروز مرحله اول بخش جاده به کار خود پایان داد و مرحله دوم بعد از بازی های آسیایی اواخر شهریورماه برگزار خواهد شد.

رئیس برگزاری مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری کشور افزود: این مسابقه جنبه انتخابی تیم ملی را هم داشت که نفرات برتر به اردوی تیم ملی دعوت می شوند و بعد از اردوی تدارکاتی، کادر فنی نفرات اعزامی به بازی های آسیایی را انتخاب می کنند و به بازی های آسیایی اعزام می شوند.

وفایی گفت: در پایان مسابقات که طی دو روز برگزار شد در ماده تایم تریل در بخش نوجوانان خانم ها ساجده سیاحیان از قزوین، ستایش وجدی از تهران، نازپری بصیر از اردبیل و در بخش بزرگسالان ماندانا دهقان از اردبیل، سمیه یزدانی از مشهد و مینا الهی از هرمزگان مقام های اول تا دوم را کسب کردند.

وی تصریح کرد: در ماده استقامت نیز در بخش جوانان ساجده سیاحیان از قزوین، ستایش وحدی از تهران. مهیا حق سرشت از قزوین و در بخش بزرگسالان نیز سمیه یزدانی از مشهد، ماندانا دهقان از اردبیل و مینا الهی از هرمزگان مقام های اول تا سوم را کسب کرده و به اردوهای تیم ملی راه پیدا کردند.

انتهای پیام/ح

مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.