آزمون استخدامی دستگاه‌های دولتی، فردا جمعه ۱۵ تیرماه در استان فارس برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احمد علی افکاری معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فارس گفت: ۲۳ هزار و ۶۵۵ داوطلب شرکت در استان، فردا از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه در این آزمون شرکت می‌کنند.

وی افزود: آزمون استخدامی دستگاه‌های دولتی در ۱۱ شهرستان و ۱۳ حوزه برگزار می‌شود که در شیراز در سه حوزه و در شهرستان‌های مرودشت، ممسنی، اقلید، فیروزآباد، فسا، نی‌ریز، داراب، جهرم، کازرون، داراب و لارستان هم برگزار می‌شود.

افکاری با بیان اینکه سهمیه جذب این آزمون استخدامی در استان فارس ۶۵۵ نفر است، ادامه داد: ۶۲۰ نفر از این سهمیه مربوط به استخدام در آموزش و پرورش، چهار نفر استخدامی در اداره کل اوقاف و امور خیریه، هشت نفر استخدامی در اداره کل محیط زیست، ۹ نفر استخدامی در دامپزشکی، شش نفر استخدامی در اداره کل راه و شهرسازی فارس و هشت نفر استخدامی اداره کل راه و شهرسازی لارستان است.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فارس تصریح کرد: برای هر سهمیه سه نفر انتخاب می‌شود که تنها یک نفر از آن‌ها بعد از قبولی در مصاحبه حضوری در دستگاه مربوطه استخدام می‌شود.
انتهای پیام/ر

آزمون استخدامی دستگاه‌های دولتی فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار