قنبرپور گفت: نمایشگاه اینوتکس با هدف آشنایی هرچه بیشتر جامعه با کسب و کار‌های نوین و اکوسیستم نوآوری برگزار می‌شود.
 
استارت‌آپ‌های برتر به مسابقات جهانی فرستاده می‌شوند/ برگزاری نمایشگاه اینوتکس با هدف توسعه اکوسیستم نوآوری استبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اکبر قنبرپور دبیر نمایشگاه اینوتکس و مدیر فن‌بازار ملی ایران در مراسم افتتاحیه نمایشگاه اینوتکس که عصر امروز در بوستان گفتگو برگزار شد، با اشاره به اینکه این هفتمین دوره از برگزاری نمایشگاه است، گفت: نمایشگاه اینوتکس از امروز آغاز می‌شود و تا شنبه در بوستان گفتگو میزبان این رویداد هستیم.

دبیر نمایشگاه اینوتکس با بیان اینکه نمایشگاه اینوتکس از سال 2012 آغاز به کار کرده است، اظهار کرد: از سال 2014 شرکت‌های ایرانی هم به این نمایشگاه وارد شدند و از سال گذشته با توجه به رشد اکوسیستم نوآوری تصمیم بر آن شد که استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان خدماتی هم در نمایشگاه حضور داشته باشند.

قنبرپور ادامه داد: در این نمایشگاه 13 جز از اکوسیستم نوآوری را شناسایی کردیم  همچنین در کنار استارت‌آپ‌ها، شرکت‌ها و صندوق‌های خطرپذیر و  تعداد بسیاری از سرمایه‌گذاران هم حضور پیدا کردند.

جزئیات بخش های مختلف نمایشگاه اینوتکس

وی درباره بخش‌های مختلف نمایشگاه اینوتکس، بیان کرد: بخش اول نمایشگاه، شرکت‌ها و محصولات هستند و بخش دوم آن رویداد‌هایی است که همزمان با این نمایشگاه برگزار می‌شود؛  این رویدادها برای آشنایی هرچه بیشتر کسب و کارهای نوین با اکوسیستم فناوری برگزار می‌شوند.

دبیر نمایشگاه اینوتکس تصریح کرد: در این نمایشگاه که با محوریت شهر هوشمند برگزار می‌شود، چهار استارت‌آپ با همکاری اتاق بازرگانی به مسابقات جهانی فرستاده خواهند شد.

قنبرپور با بیان اینکه نمایشگاه اینوتکس امسال با همکاری اینوتک سلامت برگزار شده است، گفت: تعدادی از پنل‌های تخصصی پزشکی و سلامتی به کمک اینوتک سلامت برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: نشست‌های فناوری در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر از امروز شروع شده که در یک رویداد مشخص با هم نشست‌هایی را برگزار می‌کنند همچنین بخش اینوجوان برای آشنایی هرچه بیشتر جوانان و دانش‌آموزان با بحث‌های مربوط به سرمایه‌گذاری و استارت‌آپ‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.